loader
Opel dezvaluie noua emblema iconica „Blitz“

Opel dezvaluie noua emblema iconica „Blitz“

Opel a dezvaluit o noua interpretare a emblemei sale reprezentative, „Blitz“, care va fi prezenta pe vehiculele de serie incepand cu anul 2024

Indraznet: Noul „Blitz“, rafinat si increzator

Central: „Blitz“ constituie elementul cheie pentru Opel Compass

Proeminent: Noul logo va fi prezent la IAA Mobility din Munchen

Opel a dezvaluit o noua interpretare a emblemei sale reprezentative, „Blitz“, care va fi prezenta pe vehiculele de serie incepand cu anul 2024. Aceasta va ramane un element central pentru Opel Compass, una dintre principalele caracteristici ale filozofiei de design captivante si aclamate de critici a constructorului auto din Russelsheim, continuand in acelasi timp sa se pozitioneze cu mandrie in centrul imaginii marcii, Opel Vizor. Fulgerul - sau „Blitz“ in germana - este strans asociat cu electricitatea si este emblema perfecta pentru ilustrarea modului in care Opel abordeaza era electromobilitatii.

Fulgerul nostru este mai relevant ca niciodata. Nu numai ca simbolizeaza angajamentul nostru fata de democratizarea inovatiei si a mobilitatii, ci transmite si angajamentul de a deveni o marca 100% electrica in Europa pana in 2028. In acest an, vom avea deja 15 modele electrificate in portofoliu si putem spune cu mandrie ca Opel este electric“, a declarat Florian Huettl, CEO Opel.

Fulgerul este simbolul filozofiei noastre de design „Indraznet si Pur“. Noul „Blitz“, incisiv si plin de incredere, intersecteaza inelul de fixare pur, conferind emblemei noastre iconice un aspect modern si progresiv. Aceasta se pozitioneaza cu mandrie in centrul busolei, care este principiul nostru cheie de design grafic. Busola este coloana vertebrala a elementelor noastre de design din fata, din spate si din interior“, a declarat Mark Adams, vicepresedinte pentru design.

Constructorul auto german va introduce treptat noul „Blitz“ in portofoliul sau de produse pe parcursul urmatorilor ani, urmand ca primul vehicul de serie sa poarte noul logo in 2024. Cu toate acestea, directorul general Opel, Florian Huettl, a anuntat ca noua emblema va fi prezenta in mod special inca din acest an. „IAA Mobility este unul dintre cele mai mari saloane auto din lume si, prin urmare, locul perfect in care sa aratam cu mandrie publicului larg, international, noul nostru „Blitz“. In plus, avem planificata si o surpriza. Cei care ne vor vizita la Munchen vor fi incantati de prezentarea noastra“, a declarat el.

Despre Opel

Opel este unul dintre cei mai mari producatori auto europeni si lider in reducerea emisiilor de CO2 datorita ofensivei sale extinse de electrificare. Compania a fost fondata de Adam Opel in Russelsheim, Germania, in 1862 si a inceput sa construiasca automobile in 1899. Opel face parte din Stellantis NV, un lider global creat pentru noua era a mobilitatii sustenabile. Impreuna cu marca sa sora britanica Vauxhall, compania este reprezentata in peste 60 de tari de pe tot globul, continuand sa patrunda pe noi piete internationale. In prezent, Opel isi implementeaza in mod constant strategia de electrificare pentru a asigura succesul durabil si pentru a se asigura ca cerintele viitoare de mobilitate ale clientilor sunt indeplinite. Pana in 2024, va fi disponibila o varianta electrificata a fiecarui model Opel. Incepand cu 2028, Opel se va concentra in intregime pe vehiculele electrice in Europa.

Gasiti varianta completa a articolului si in documentul de mai jos: