Mercedes-Benz Romania este de sase ani partener oficial al Festivalului de Film Transilvania (TIFF), acordand premiul de Excelenta in acest an actritei Luminita Gheorghiu ?i aducand personalitati ale filmului romanesc ?i international pe covorul ro?u, in calitate de Ma?ina Oficiala. În cadrul festivalului de anul acesta, prezenta Mercedes-Benz Romania a fost comunicata printr-o serie de actiuni dedicate, parte a strategiei de promovare convenita impreuna cu GolinHarris.
Astfel, a fost creat ?i dezvoltat conceptul Speed Interview, in cadrul proiectului 10 pentru FILM, sustinut de Mercedes-Benz. 10 pentru FILM, un program initiat de TIFF inca din 2012, isi propune sa promoveze figuri noi in filmul romanesc si vizeaza actorii care s-au remarcat in teatru, dar care nu au avut pana acum sansa afirmarii in cinema. Speed Interview a avut loc sub forma unui brunch intre actori si presa, ce a inclus interviuri-fulger: 10 jurnali?ti au avut fiecare un interval dedicat de cateva minute pentru a cunoa?te cei zece actori. Evenimentul a fost gazduit de Andi Moisescu, care a dat startul interviurilor ?i a cronometrat discutiile face to face dintre jurnali?ti ?i actori.
Proiectul a implicat ?i o componenta interactiva in mediul digital – pe pagina de Facebook Mercedes-Benz Romania - unde fanii Mercedes-Benz au fost invitati sa cunoasca cei zece actori printr-o aplicatie online, pe toata durata festivalului (http://mb4.me/10pentruFILM/). Aplicatia pentru Facebook spunea povestea fiecaruia dintre cei zece actori, promovand astfel figuri talentate ale teatrului romanesc, in randul fanilor Mercedes-Benz.
Mai mult, GolinHarris amarcat prezenta Mercedes-Benz Romania la petrecerea All Hallow din cadrul TIFF, unde au fost prezenti aproximativ 800 de invitati, prin intermediul unei activari in cadrul evenimentului. Participantii au primit invitatia de a se fotografia cu noul Mercedes CLA, sub hastag-ul #neimblanzit, ?i de a incarca fotografia pe pagina lor de Facebook, utilizand acela?i slogan. Echipa GolinHarris a fost prezentala TIFF Gala Party cu o activare Mercedes-Benz Romania, in urma careia participantii au primit magneti foto, amintirea lor de la petrecerea de final a Festivalului.
“Sustinerea TIFF este o traditie pentru Mercedes-Benz Romania, care iata, este alaturi de Festival de ?ase ani. Anul acestane-am implicat ?i in proiectul 10 pentru FILM, pentru a pune in lumina actorii cu potential din Romania. Împreuna cu Echipa GolinHarris am implementat un concept frumos ?i interesant, care a adus plus valoare intregului proiect gestionat de agentie la Cluj, prin originalitatea ideii ?i implementarea eficienta a tuturor detaliilor”, a declarat Gabriel Craciun, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz Romania.
“Asocierea dintre Mercedes-Benz si TIFF face parte din proiectul <