loader
LG anunta rezultatele financiare pentru primul  trimestru din 2019

LG anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2019

Compania de Electrocasnice inregistreaza cel mai bun profit trimestrial din istoria LG

LG Electronics Inc. (LG) a anuntat astazi vanzari consolidate de 14.920.000.000.000 KRW (13.270.000.000 USD) si un profit operational de 900.600.000.000 KRW (801.250.000 USD) pentru primul trimestru din 2019. Desi, per total, veniturile si profitul operational au fost in scadere fata de anul trecut, compania de electrocasnice a raportat un record de vanzari si profit pe primul trimestru. Profitul operational a fost cu 1.090% mai mare decat in al patrulea trimestru din 2018, reflectand structurile imbunatatite de cost ale unitatilor de business majore.

LG Home Appliance & Air Solution Company [Divizia LG de electrocasnice si solutii pentru aer] a generat, in primul trimestru, venituri de 5.470.000.000.000 KRW (4.860.000.000 USD) si un profit operational de 727.600.000.000 KRW (647.300.000 USD), reprezentand cele mai mari venituri si profituri operationale trimestriale ale unitatii de afaceri din istoria LG.

Vanzarile au fost deosebit de eficiente in Europa si Asia, contribuind la o crestere anuala de 11% si una trimestriala de 26%, totul pe baza unor vanzari robuste ale produselor premium si de crestere, mai ales pe piata coreeana domestica. Sporul de peste 30% al profitului operational, fata de aceeasi perioada a anului trecut, poate fi atribuit popularitatii tot mai mari a produselor de mare crestere, precum Styler, uscatoarelor de haine, purificatoarelor de aer si aspiratoare, precum si eforturilor de reducere eficienta a costurilor.

LG Home Entertainment Company a raportat venituri de 4.020.000.000.000 KRW (3.580.000.000 USD) pe primul trimestru, precum si un profit operational de 346.500.000.000 KRW (308.270.000 USD), cu 3% mai putin fata de aceeasi perioada a anului trecut, din cauza unei cereri sezoniere mai slabe si unei lipse de evenimente sportive mondiale. Profitul operational a crescut semnificativ fata de trimestrul anterior, gratie unei mai mari eficiente de marketing si imbunatatirii structurii de costuri. Lansarea noilor produse premium pentru 2019 – inclusiv televizoare OLED, televizoare NanoCell si televizoare Ultra HD cu ecran mare – este asteptata sa genereze oportunitati suplimentare de vanzari in al doilea trimestru.

LG Mobile Communications Company [Divizia LG de comunicatii mobile] a avut, pe primul trimestru, vanzari de 1.510.000.000.000 KRW (1.340.000.000 USD) si si-a redus pierderile operationale trimestriale la 203.500.000.000 KRW (181.050.000 USD), pe masura ce LG continua sa-si reconstruiasca afacerea cu smartphone-uri. Rezultatele operationale s-au imbunatatit fata de trimestrul precedent, ca rezultat al unei structuri mai puternice de afaceri.

In continuare, se asteapta ca lansarea smartphone-ului LG V50ThinQ 5G sa creeze un avant pozitiv in al doilea trimestru, in timp ce relocarea centrului de productie LG din Pyeongtaek, Coreea in Haiphong, Vietnam va ajuta la imbunatatirea profitabilitatii si competitivitatii LG la nivel mondial, in a doua jumatate a anului.

LG Vehicle Component Solutions Company [Divizia LG de solutii pentru componente  auto] a inregistrat vanzari de 1.350.000.000.000 KRW (1.200.000.000 USD) pe primul trimestru, o crestere de 61% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile crescute de la ZKW au contribuit la o imbunatatire a rezultatelor de operare, in ciuda cresterii preturilor materiei prime si a costurilor initiale de productie asociate noilor proiecte. Tendintele pietei auto mondiale, impreuna cu preturile mici la combustibili si vanzarile crescute ale vehiculelor de lux si  SUV-urilor vor crea si mai multe oportunitati pentru afacerea LG cu componente auto.

LG Business Solutions Company [Compania LG pentru solutii de business] a raportat, pentru primul trimestru, vanzari de 626.600.000.000 KRW (556.580.000 USD), cu 5% mai mari decat in trimestrul precedent, si cu 3% mai mici fata de primul trimestru al anului trecut. Profitul operational de 55.500.000.000 KRW (49.380.000 USD) a fost cu 272% mai mare decat in trimestrul precedent, dar cu trei procente mai scazut fata de anul trecut, din cauza impactului taxelor impuse de SUA pe importurile de module solare si a unei eroziuni semnificative a preturilor pe pietele majore. Afacerea cu ecrane informationale planuieste sa-si imbunatateasca profitabilitatea prin extinderea vanzarilor de ecrane premium si produse LED.

Explicatia ratelor de schimb pe primul trimestru din 2019

Rezultatele veniturilor trimestriale ne-auditate ale LG Electronics se bazeaza pe IFRS (International Financial Reporting Standards – Standardele internationale pentru raportari financiare) pentru perioada de trei luni ce s-a incheiat pe 31 martie 2019. Sumele in woni coreeni (KRW) sunt transformate in dolari americani (USD) la rata medie de schimb din cele trei luni corespunzatoare trimestrului aferent — 1.124 KRW per USD.

Autori

foto
LG ELECTRONICS ROMANIA SRL