loader
KLG Europe Romania: Simplify, ecosistemul de business pentru magazinele online, isi extinde operatiunile logistice si deschide un nou centru de e-fulfillment la Cluj

KLG Europe Romania: Simplify, ecosistemul de business pentru magazinele online, isi extinde operatiunile logistice si deschide un nou centru de e-fulfillment la Cluj

In prezent, compania proceseaza peste 30.000 comenzi pe luna, inregistrand o crestere de 55%, fata de aceeasi perioada a anului trecut

● Noul centru de e-fulfillment are o suprafata logistica de 1.500 metri patrati si a necesitat investitii de 40.000 EURO;

● In prezent, compania proceseaza peste 30.000 comenzi pe luna, inregistrand o crestere de 55%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Simplify, ecosistemul de business pentru magazinele online, isi accelereaza expansiunea si isi extinde operatiunile logistice. Noul centru de e-fufillment, aflat la Cluj pe o suprafata de 1.500 mp, furnizeaza servicii logistice pentru magazine online. Astfel, clientii beneficiaza de servicii integrate pentru tot lantul logistic, de la orice tip de transport pentru aprovizionare, receptia produselor, depozitare, ambalare si etichetare, pana la acces la receptia produselor returnate.

Simplify, solutia bazata pe integrarea tehnologiei si a fluxurilor operationale, proceseaza, in prezent, peste 30.000 comenzi pe luna, inregistrand o crestere de 55%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Deschiderea noului centru de e-fulfillment de la Cluj sustine strategia de dezvoltare a companiei prin care extindem oferta serviciilor de fulfillment si logistica pentru piata de e-commerce din Romania. Ne bucuram sa avem clienti care si-au triplat volumele fata de aceeasi perioada a anului trecut, si totodata, anticipam ca vom incheia acest an cu o crestere de 20% a cifrei de afaceri. De aceea, ne dorim sa continuam cresterea si diversificarea serviciilor in linie cu investitiile strategice ale companiei din ultimul an, pentru a raspunde cat mai bine nevoilor acestora. Astfel, dezvoltarea platformei Simplify si a solutiilor digitale integrate din depozite raman principalele noastre prioritati si in perioada urmatoare.” declara Carmen Vasilescu, Logistics Director.

                                              

In urma unei investitii de aproximativ 500.000 de euro, compania continua dezvoltarea solutiei de integrare a serviciilor de supply chain, pentru a le putea oferi clientilor acces facil la informatii. Prin intermediul portalului Simplify, pot fi vizualizate date in timp real, precum statusul tuturor transporturilor de aprovizionare, statusul comenzilor care urmeaza sa ajunga la clientii care au comandat online sau situatia stocurilor si a coletelor care urmeaza sa fie livrate.

Compania investeste in mod gradual in zona de automatizare si de depozit, iar anul acesta obiectivul este acela de a realiza o serie de achizitii si schimbari pentru platforma Simplify. Astfel, urmeaza sa fie reorganizata zona depozitului si sa fie implementate noi sisteme de automatizare a proceselor, cum ar fi achizitionarea unor conveioare si a unui lift pentru etajele platformei, adaugarea unor puncte de validare, precum si a altor echipamente, care sa contribuie la eficientizarea proceselor de pregatire a comenzilor pentru magazinele online.

Avem de-a face cu o piata in care cerintele clientilor sunt din ce in ce mai mai diverse si mai complexe, continuand sa genereze provocari operationale pentru magazinele online. De aceea, ne concentram constant pe cresterea performantei serviciilor noastre cu accent pe rapiditate , astfel incat companiile care beneficiaza de serviciile noastre de e-fulfillment sa aiba livrari cat mai rapide.” completeaza Carmen Vasilescu, Logistics Director.

Fata de aceeasi perioada a anului trecut, portofoliul Simplify a crescut cu 15%, clientii beneficiind de intregul ecosistem de business: de la transport pentru aprovizionare, la toate aspectele care tin de logistica – receptia produselor, depozitare, servicii cu valoare adaugata (pachete de tip bundle, ambalare speciala, etichetare sau re-etichetare), pregatirea comenzilor, logistica retururilor. Printre clienti se numara companii precum Sneaker Industry, Fashion Lifestyle & Distribution, Sport Couture, GBB, Senses. 

Despre Simplify

Parte din KLG Europe (companie parte din grupul Sinotrans de la sfarsitul anului 2019), KLG Europe Romania isi continua drumul catre succes prin inovatie, responsabilitate si dedicarea totala oferita clientilor. Noul serviciu Simplify este dovada nivelului de dedicare pe care compania e gata oricand sa le investeasca in afacerile clientilor, indiferent de marimea acestora. Filozofia KLG Europe Romania este informata de valori precum incredere, spirit de echipa, inovatie, responsabilitate si, nu in ultimul rand, distractie – un mix potent care contribuie la cresteri sustenabile si aduce valoare adaugata clientilor si partenerilor.

Despre KLG

De mai bine de 100 de ani KLG Europe isi imagineaza o lume fara granite si lucreaza neincetat alaturi de partenerii si clientii sai sa transforme aceasta viziune in realitate. Cu birouri plasate strategic in Romania, UK, Regatul Tarilor de Jos, KLG Europe ofera servicii integrate de logistica pentru clienti cu ambitii mari: transport rutier, aerian, maritim, depozitare si servicii cu valoare adaugata, curierat pentru marfuri voluminoase prin serviciul STRONGO. La sfarsitul anului 2019, KLG Europe a devenit parte din grupul Sinotrans. KLG Europe Romania are 9 hub-uri pozitionate strategic la nivel national (Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Brasov, Sibiu, Craiova, Constanta, Braila si Bacau), iar serviciul de distributie acopera toata tara in 24 de ore