loader
Irina Urechean se alatura boardului Unilever South Central Europe ca Director Marketing Home Care

Irina Urechean se alatura boardului Unilever South Central Europe ca Director Marketing Home Care

Pana in prezent, Irina a ocupat functia de Marketing Category Manager Laundry USCE

Unilever South Central Europe (USCE) anunta numirea Irinei Urechean in rolul de Director Marketing al categoriei Home Care, incepand cu 1 iulie. Din acest rol, Irina se alatura echipei de conducere a USCE si va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Home Care ale Unilever.

Pana in prezent, Irina a ocupat functia de Marketing Category Manager Laundry USCE.

Ma bucur sa ii urez bun venit Irinei in echipa de conducere Unilever South Central Europe. Irina este un lider de marketing extraordinar, cu o experienta bogata de business. Toate proiectele pe care si-a pus amprenta vorbesc de la sine! Stiu ca avand-o pe Irina alaturi de noi, echipa de conducere USCE va deveni si mai puternica in drumul nostru prin aceasta perioada tulbure”, a declarat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.

Irina Urechean preia noul rol de la Monica Tamas, care pana in prezent a coordonat activitatea de marketing pentru categoriile Home Care si Beauty & Personal Care. Incepand cu 1 iulie, Monica Tamas va continua sa coordoneze strategiile de marketing pentru categoria Beauty & Personal Care, in rolul de Director Marketing Beauty & Personal Care USCE, avand in portofoliu branduri precum Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona sau Plant Line.

Irina Urechean, Director Marketing Home Care Unilever South Central Europe: „Este o onoare pentru mine sa ma alatur echipei de conducere Unilever SCE ca reprezentant al categoriei de Home Care, cu atat mai mult in aceasta perioada in care traim vremuri atipice. Pornesc la drum avand in minte misiunea mea personala, aceea de a avea un impact pozitiv in viata oamenilor, si stiu ca fiecare brand din portofoliul de Home Care ma poate ajuta sa duc aceasta dorinta mai departe - atat prin atributele lor functionale, dar si mai mult prin misiunea si actiunile pe care le au prin campaniile lor sociale, cum sunt Domestos Sustine Igiena in scoli, Cif curata Romania sau Puterea jocului sustinuta de Omo”.

Irina s-a alaturat echipei Unilever in 2010, iar timp de 10 ani experienta ei in marketing s-a conturat in fiecare dintre diviziile grupului Unilever – de la inghetata si Food, la Beauty & Personal Care si Home Care. Cele mai recente proiecte pe care si-a lasat amprenta sunt lansarea brandului Plant Line in Romania in 2019 si relansarea la nivel de comunicare si packaging a brandului Dero, la inceputul lui 2020.

Imi propun sa duc mai departe initiativele si rezultatele frumoase pe care le-a avut Monica si voi face tot posibilul sa contribui la o viata mai buna a cetatenilor din fiecare tara a regiunii SCE, eu insami fiind originara din una din tarile mai mici ale regiunii, Republica Moldova. In cei 10 ani in Unilever, am invatat multe lucruri frumoase de la fiecare brand pentru care am lucrat, dar cred ca cel mai important lucru este ca mi-am facut intotdeauna jobul cu multa placere si pasiune si imi doresc sa transmit din aceasta pasiune intregii echipe de Home Care”, incheie Irina Urechean.   

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente si produse de ingrijire personala, prezent in peste 190 de tari, ajungand la 2,5 miliarde de consumatori in fiecare zi. Compania are 155,000 de angajati si a generat vanzari in valoare de 51 miliarde euro in 2018. Peste jumatate (60%) din businessul companiei se desfasoara pe pietele emergente sau in curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi gasite in casele din intreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum si Betty Ice.  

 Prin Planul Unilever pentru un stil de viata sustenabil, compania si-a propus:

• Sa ajute mai multe de un milliard de oameni sa actioneze pentru a isi imbunatati sanatatea si starea de bine pana in 2020.  

• Sa reduca la jumatate amprenta de mediu a produselor pana in 2030.  

• Sa imbunatateasca viata a milioane de oameni pana in 2020.  

 Planul Unilever creeaza valoare, determinand cresterea businessului si a increderii, eliminand costuri si reducand riscurile. In 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decat restul businessului in comparatie cu 46%  in 2017.

Inca din 2010 am luat masuri prin Planul nostru Unilever pentru viata durabila (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni sa isi imbunatateasca sanatatea si starea de bine, sa decupleze cresterea noastra de amprenta asupra mediului inconjurator, in timp ce crestem impactul nostru social pozitiv. Am inregistrat deja progrese semnificative si continuam sa ne extindem ambitia – cel mai recent angajament pe care l-am facut este ca pana in 2025 sa ne asiguram ca 100% din ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Desi mai avemt inca multe de facut, suntem mandri ca am fost recunoscuti in 2019 ca lider in Dow Jones Sustainability Index si recunoscuti ca si companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.

Pentru mai multe informatii despre compania si brandurile Unilever vizitati www.unilever.com

Pentru mai multe informatii despre Unilever si planul sau pentru un stil de viata sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt beneficie atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum  cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari.  In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti.

Pentru mai multe informatii despre compania Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.ro.

Autori

foto
UNILEVER ROMANIA SA