Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Heineken® Silver lanseaza „Refresh your Music”, campania care sparge granitele musicale | DoingBusiness.ro
loader
Heineken® Silver lanseaza „Refresh your Music”, campania care sparge granitele musicale

Heineken® Silver lanseaza „Refresh your Music”, campania care sparge granitele musicale

Campania se desfasoara in digital, pe radio, in retail modern si traditional, HORECA, dar si la festivaluri si evenimente speciale

Intr-o lume in care cu totii putem ramane blocati ascultand genurile noastre muzicale preferate, Heineken® Silver isi propune sa zguduie barierele si sa incurajeze iubitorii de muzica sa-si largeasca orizonturile muzicale sub conceptul „Refresh your Music”. Campania se desfasoara in digital, pe radio, in retail modern si traditional, HORECA, dar si la festivaluri si evenimente speciale, si expune fanii muzicii la o multime de initiative inedite in care ei au ultimul cuvant.

Epicentrul platformei este reprezentat de concertul SILVER PROJECT, din data de 16 septembrie, de la Laminor Arena, unde consumatorii vor trai o experienta cu totul noua: DJ-ul international MEDUZA va imparti lineup-ul, pentru prima oara in Romania, cu trei artisti locali din trei genuri muzicale diferite, pentru a demonstra ca stereotipurile nu isi au locul in casti si pe scena.

Ciao! Ne-a placut foarte mult ideea campaniei si suntem entuziasmati sa ne alaturam initiativei Heineken® Silver intr-un eveniment unic in Romania, Refresh your Music, la SILVER PROJECT, pe 16 septembrie! Si nu uitati, voi decideti ce gen muzical si ce artisti locali vor canta!”, anunta Mattia Vitale, MEDUZA.

Campania a debutat cu o melodie realizata in colaborare cu Noaptea Tarziu. Mesajul piesei create in jurul bucuriei de a experimenta genuri muzicale diferite, cu mintea deschisa, a starnit un trend in randul unor artisti romani ca Spike si Mario Fresh, care au avut curajul sa ne dezvaluie preferintele lor muzicale mai putin cunoscute.

Pentru ca entuziasmul sa ramana la cote maxime pana la marele eveniment, fanii Heineken® Silver au posibilitatea sa voteze genurile muzicale si artistii preferati pe care vor sa ii vada pe scena SILVER PROJECT si sa participe la tragerea la sorti, pentru o super experienta VIP+ la concert, care le promite o multime de surprize.

Tot in online, proiectul special Heineken® Silver X Spotify le va permite audiofililor sa intre in mood-ul SILVER PROJECT prin a-si mixa trei genuri muzicale preferate si a descoperi cum se combina acestea in zeci de playlist-uri fresh.

In acelasi timp, fanii muzicii vor putea experimenta miscarea “Refresh your Music” la cele peste 80 de petreceri Silver Nights din tara (Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Craiova si Galati), in cadrul campaniilor din magazine si HORECA, unde vor putea castiga premii si bilete la festivaluri internationale.

                                              

Iar pentru ca moda este o forma de exprimare pentru noua generatie, consumatorii vor avea sansa de a-si adauga in garderoba outfit-uri in editie limitata din colectia capsula, realizata in colaborare cu designerul roman HAMZA. Heineken® Silver x HAMZA este o colaborare exclusiva – conceputa avand noile generatii progresive in minte – si are la baza insasi filosofia muzicii. Aceasta colectie capsula isi propune sa reprezinte toti fanii intr-un mod incluziv, indiferent de genul muzical pe care il asculta, si sa fie o lansare care schimba jocul si care duce cultura strazii la un nivel cu totul nou.

Am lansat aceasta platforma din dorinta de a sparge bulele muzicale ale consumatorilor cu ajutorul unei experiente unice intre genuri, sub care artistii locali si globali se reunesc. Generatia Z, poate chiar mai mult decat generatiile de dinainte, simte nevoia de a experimenta sound-uri si genuri noi, cu mintea deschisa -  asa cum priveste si brand-ul Heineken® Silver viata. Asadar, ideea campaniei a curs foarte natural, Heineken® Silver incurajand consumatorii sa fie deschisi catre a experimenta muzica sub toate formele ei, pentru ca e posibil sa fim surprinsi in mod placut de ce am putea descoperi”, declara Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN.

Toate initiativele campaniei pot fi gasite pe www.heinekenclub.ro/music/, iar biletele la marele eveniment SILVER PROJECT pot fi achizitionate de pe Silver Project (bilete.ro). Vizualul de campanie a fost creat in colaborare cu Ilustrescu.

Despre Heineken® Silver

Heineken® Silver este cel mai nou produs Heineken®, aparut pe piata din Romania in 2022. Noua bere se remarca imediat printr-o doza mare de prospetime, ca rezultat al unui proces de fermentare la rece, la -1° C. Rezultatul este o bere lager premium, unica, cu 4% alcool, care imprumuta note fine din aroma fructata a Heineken® Original, cu un gust mai putin amar, si care reprezinta spiritul extra FRESH, for REAL, al generatiei Z.

Despre HEINEKEN           

HEINEKEN este compania producatoare de bere cu cea mai extinsa prezenta din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®️, Grupul are un portofoliu de peste 300 de marci de bere si cidru internationale, regionale si locale. La nivel mondial, suntem prezenti in peste 70 de tari, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viata valorile companiei noastre: pasiunea pentru calitate, eespectul pentru oameni si pentru planeta, bucuria de a trai.

In Romania, oferim un portofoliu divers de marci de bere si cidru, majoritatea fiind produse in cele patru fabrici locale (din Constanta, Craiova, Targu Mures si Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru fata de piata locala se reflecta nu doar prin diversitatea de branduri, ci si prin actiunile noastre: avem peste 1.100 de angajati in Romania, ne aprovizionam de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente si suntem dedicati agendei noastre de sustenabilitate, “Brewing a Better World”.

Cele mai recente informatii despre activitatea HEINEKEN Romania sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro si pe LinkedIn.

Autori

foto
HEINEKEN ROMANIA SA
   Update cookies preferences