„Platforma online este un serviciu adus clientilor no?tri, ajutand astfel la economia de timp pentru cei care au nevoie. Acest nou serviciu se integreaza foarte bine in misiunea noastra: „Carrefour, pentru o viata mai buna!”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour Romania.
„Platforma de comert online cuprinde in acest moment aproximativ 10.000 de produse, cu 3.000 mai multe decat la lansarea sa in urma cu 3 luni. Lucram in mod continuu la extinderea gamei de produse puse la dispozitia clientilor no?tri.”a afirmat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania.
Carrefour Online este un proiect de mare anvergura care a antrenat echipe din arii diferite de specializare, timp de un an ?i jumatate.
În urma plasarii unei comenzi online, o echipa de profesioni?ti face selectia produselor din magazin, acordand o atentie deosebita fiecarui detaliu: prospetimea ?i integritatea produselor proaspete, termenele de valabilitate cat mai extinse ?i ambalarea specifica diferitelor tipuri de produse.
Platforma online este construita pe o baza de date de dimensiuni impresionante, fara precedent in Romania pentru acest tip de magazin, baza de date care contine poze cu produse, ingrediente, sfaturi de utilizare ?i de depozitare, indicatii specifice de pe ambalaje, caracteristici nutritionale ?i alte informatii legate de locul de provenienta sau de tipul de produs – bio, dietetic, etc.
Dezvoltarea magazinului online cu transport la domiciliu este un serviciu de calitate, prompt ?i bine securizat, construit cu unicul scop de a oferi clientilor no?tri o viata mai buna.