loader

Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul

Pana in 2020, experienta clientului cu brandul va fi diferentiatorul cheie, potrivit prestigioasei firme de consultanta, Walker.

Companiile care vor reusi sa creeze experientele memorabile intre clienti si branduri vor avea asadar cel mai important avantaj competitiv. Customizarea este cuvantul cheie, iar studiile arata ca multe dintre companii au inteles deja acest lucru.

 

Ultimul studiu realizat de Accenture demonstreaza ca 81% dintre executivii implicati in cercetare considera experienta clientilor cu brandul ca fiind in top 5 al prioritatilor organizatiilor lor.

 

Trendul este prezent si pe piata de business din Romania, unde tot mai multe companii isi concentreaza atentia pe experienta clientilor cu brandul. Tocmai de aceea, Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza Customer Experience & Retail Days, eveniment care isi propune sa aduca in centrul discutiilor clientul. Evenimentul, la care sunt asteptati aproximativ 80 top & middle manageri, va avea loc pe 25 si 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.


”Evolutia tehnologica uimitoare a ultimilor ani, exigentele clientilor, mereu altele, competitia tot mai stransa sunt doar cateva dintre caracteristicile mediului de business in care lucram. In aceste conditii, a fi un bun specialist, un bun strateg este insuficient. Avem nevoie de informatii la zi, de conexiuni si perspective diferite, proaspete, asupra provocarilor pe care le intampinam zilnic. Iar Customer Experience & Retail Days isi propune sa faca exact asta: sa creeze mediul potrivit pentru dezbateri documentate referitoare la experientele clientilor cu brandurile, cu focus pe provocarile din retail.” puncteaza Madalina Vilau – Managing Director, Marketing Insiders Group si fondator Conference Arena.


Customer Experience & Retail Days va fi structurat pe 2 directii principale: in prima zi subiectul central va fi evolutia relatiei dintre branduri si clienti, iar in cea de-a doua zi vor avea prioritate particularitatile pietei de retail. Dintre subiectele abordate mentionam: Consecintele revolutiei tehnologice si felul in care influenteaza aceste transformari relatia clientilor cu brandurile, Digital Customer Experience- perceptia clientilor & perspectiva companiilor, Migrarea retailului din online in offline, Evolutia programelor de loializare in retail, Vanzarea asistata si self- service.

 

Unul dintre speakerii prezenti la eveniment este Richard Min- EMEA Manager, Air Aroma. Legatura dintre miros si emotii, felul in care acestea ne influenteaza deciziile si atasamentul fata de un brand, comunicarea olfactiva vor fi subiectele abordate de reprezentantul Air Aroma- lider mondial in solutii de parfumare corporate.


Cristina Grigore- Director Executiv, Fundatia Parinti din Romania va fi de asemenea prezenta la eveniment, cu prima prezentare despre serviciul PEDITEL 1791, sustinuta in Bucuresti. Call center-ul pediatric PEDITEL 1791 a fost initiat si implementat de Fundatia Parinti din Romania, la Spitalul de Copii Cluj urmand ca, datorita succesului inregistrat pe plan local, sa fie extins la nivel national.


Nansi Lungu - Lector univ drd. la catedra de Stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu va vorbi despre neuromarketing, mai exact despre modul in care consumatorii iau decizii si despre legatura dintre procesul decizional si ariile creierului uman.

 

Conferinta se bucura de sprijinul: Mediatel Data - Gold Partner, Alpine Adventure Romania - Supporting Partner, Air-Aroma- Scented Partner.


Parteneri media: Manager.ro, Marketingportal.ro, Jurnalul de Afaceri, Banci si Bancomate, Romania libera, Doing Business, Kompass.


Pentru mai multe informatii despre eveniment va invitam sa accesati http://www.conference-arena.com/customer-experience-retail-days.


Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de parteneriere, va rugam sa ne contactati pe adresa registration@conference-arena.com.
 

Autori

foto
EXPO MEDIA AGENCY SRL