loader
Cristina Dima se alatura boardului Unilever South Central Europe ca Marketing Lead Beauty and Personal Care

Cristina Dima se alatura boardului Unilever South Central Europe ca Marketing Lead Beauty and Personal Care

Cristina Dima preia rolul de Marketing Lead Beauty and Personal Care de la Monica Tamas, numita la inceputul anului Marketing Home Care Lead Eastern Europe

Unilever South Central Europe (USCE) anunta numirea Cristinei Dima in rolul de Marketing Lead al categoriei Beauty and Personal Care, incepand cu 1 iunie. Din acest rol, Cristina se alatura echipei de conducere a USCE si va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Beauty and Personal Care ale Unilever.

Cristina Dima s-a alaturat echipei Unilever in urma cu 18 ani si, anterior acestei functii, a fost Marketing Manager Ice Cream, rol din care a gestionat procesul de integrare in urma achizitiilor Betty Ice si Denny Ice (Bulgaria), gestionand in acelasi timp provocarile din piata de inghetata din timpul pandemiei, precum si proiecte regionale lansate cu succes in ultimii 2 ani in tarile din regiune (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria).

Cristina Dima, Marketing Lead Beauty and Personal Care Unilever South Central Europe: „Este o onoare pentru mine sa ma alatur echipei de conducere Unilever SCE ca Marketing Lead al categoriei de Beauty and Personal Care. Este un capitol nou in cariera mea, dupa 18 ani petrecuti in cadrul Unilever, timp in care am experimentat si crescut in roluri diverse si mereu pline de proiecte extraordinare si provocari pe masura. In categoria de Beauty and Personal Care avem unele dintre cele mai puternice branduri si produse de pe piata din sud-centrul Europei, cum sunt Dove, Dove Men+Care, Clear, Rexona, Lifebuoy, Plant Line, si din noul rol imi doresc sa consolidam pozitia acestor branduri pe pietele din regiune, continuand misiunile fiecaruia de a genera schimbari pozitive in societate.”

Cristina Dima preia rolul de Marketing Lead Beauty and Personal Care de la Monica Tamas, numita la inceputul anului Marketing Home Care Lead Eastern Europe.

Noul capitol pe care l-am inceput in Unilever ma aduce intr-o echipa alaturi de care am lucrat foarte bine in ultimii ani, o echipa care ma completeaza si in care stiu ca pot aduce valoare si rezultate frumoase. Dupa 3 ani in care am coordonat echipele de marketing pentru categoriile Home Care si Beauty and Personal Care in South Central Europe si 8 ani petrecuti in companie, simt ca acesta este momentul in care experienta mea va avea un impact in regiunea mai ampla a Europei de Est. Echipa din SCE este o echipa extraordinar de puternica si stiu ca impreuna cu Cristina va continua sa creasca si sa reprezinte un exemplu pentru regiunea noastra”, a declarat Monica Tamas, Marketing Home Care Lead Eastern Europe.

Cristina si Monica au scris foarte multe povesti de succes in Unilever, iar proiectele gestionate de ele sunt exemple de bune practica nu doar pe piata locala, dar si la nivel regional. Ma bucur sa vad colegi din SCE care preiau roluri regionale, acest lucru demonstreaza forta de munca si angajamentul pe care ni-l asumam zi de zi pentru a creste brandurile noastre in moduri relevante si cu impact pentru societate. Sunt sigura ca Monica va gestiona extrem de bine categoria Home Care in regiunea Europei de Est, iar Cristina va ghida cu incredere echipa locala de marketing pentru categoria de Beauty and Personal Care spre atingerea obiectivelor ambitioase pe care ni le-am setat pentru acest an. Sunt alaturi de Monica si Cristina si stiu ca experienta lor vasta de marketing va atrage rezultate peste asteptari in calatoriile pe care le-au inceput in acest an”, a declarat Ana-Maria Paslaru, General Manager Unilever South Central Europe.

Incepand cu 1 iunie, Cristina Dima va coordona activitatea de marketing a categoriei Beauty and Personal Care din Unilever South Central Europe, regiune care reuneste echipele Unilever din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru si Republica Moldova.

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt beneficie atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum  cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari.  In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti.

Pentru mai multe informatii despre compania Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.ro.

Autori

foto
UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SA