loader
5 to go trece granita! Brandul 100% romanesc se extinde in Franta

5 to go trece granita! Brandul 100% romanesc se extinde in Franta

In a doua jumatate a anului, 5 to go incepe extinderea in Franta printr-o master franciza, cu un obiectiv de deschidere a 10 unitati in primul an

Prima unitate internationala 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, in Franta, la Paris, in cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea dulce ce detine in acest moment 17 locatii la nivel national si alte 7 in Europa (Franta, Belgia si Marea Britanie). Urmeaza inca 4 deschideri, deja planificate in Le Havre, Le Mans, Bruges si o noua unitate la Paris.

Sub denumirea 5 to go Coffee Corner, conceptul acestor unitati se bazeaza tot pe simplitate, oferind produse la pret fix, abordat progresiv de la 1 euro si pana la 5 euro. Planurile de extindere sunt insa doar la inceput de drum. In a doua jumatate a anului, 5 to go incepe extinderea in Franta printr-o master franciza cu planuri de dezvoltare mai ales in orasele medii si mici ca numar de populatie, cu un obiectiv de deschidere a 10 unitati in primul an.

„Parteneriatul cu Donuterie creeaza premise de dezvoltare comuna, cu impact pozitiv asupra performantelor de vanzari. Prin introducerea 5 to go Coffee Corner estimam o crestere a cifrei de afaceri intre 20% si 30% pe unitate, cu obiectivul de a ajunge la o cota egala de vanzari intre cafea si donuts, asa cum se intampla in marile lanturi internationale asemanatoare ca model de business. Asocierea intre 5 to go si Donuterie nu este intamplatoare. Statistic, cel mai bine vandut produs asociat cu cafeaua este donuts, iar acest parteneriat ne va ajuta sa consolidam afacerea prin crearea de oportunitati de consum adiacente”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

„Am inceput colaborarea cu 5 to go acum un an si jumatate si am ajuns la peste 100 de unitati in care suntem parteneri. Am descoperit in acest timp sinergii la nivel de produse, dar si de viziune. Am facut acest pas international sigur fiind ca putem replica succesul national, de aceasta data la scara europeana”, a completat Dan Olteanu, fondator Donuterie.

Prima deschidere internationala in Franta este un pas important pentru lantul 5 to go, cunoscut fiind faptul ca sistemul de franciza din aceasta tara este al doilea cel mai mare din lume, iar 10% din PIB provine din afaceri in sistem de franciza. Astfel, bazele dezvoltarii internationale sunt solide. In plus, in urmatoarea luna, o noua tara va simti aroma de cafea 5 to go: Marea Britanie! Mai exact, la Londra se va deschide alaturi de Donuterie un 5 to go Coffee Corner. Si aici, planul de extindere vizeaza dezvoltarea unei master francize, alaturi de un partener local, pana la final de 2021.

Recunoasterea internationala a 5 to go a inceput inca de acum 2 ani, prin castigarea argintului in cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrala si de Est, in competitie directa cu mari lanturi internationale cu traditie. Totodata, la finalul anului 2020 a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru ”European Concept Award”. In total, peste 30 de premii nationale si internationale se afla in palmaresul 5 to go si stau dovada a implicarii, pasiunii si efortului sustinut al intregii echipe.

Despre 5 to go

5 to go a luat nastere in 2015, iar in prezent a depasit pragul de 250 de locatii si este cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza de profil din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lantul de cafenele ofera consumatorilor un spatiu cald si prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosita este una cu o aroma intensa, corpolenta, cremoasa, ce se constituie intr-un amestec unic, creat special pentru lantul de cafenele 5 to go. Pentru ca cifra 5 reprezinta elementul de structura a brandului, echipa 5 to go ofera clientilor cinci motive principale sa revina in una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea si stilul de viata.

Autori

foto
5 TO GO CONCEPT SRL