loader

Cresteri de 38% in volumul vanzarilor cantitative pentru Cemacon in T3

Cemacon, unul dintre principalii producatori de sisteme de zidarie din Romania, raporteaza rezultate in cre?tere pe trimestrul III din 2013

Volumele vandute au crescut cu 38%, comparativ cu aceea?i perioada a anului 2012, respectiv cu 34% in primele 9 luni ale anului 2013, fata de 2012.

 

Cre?terea Cemacon s-a datorat lansarii celei mai evoluate ?i inovatoare game de blocuri ceramice – Evoceramic - ?i strategiei de consolidare a retelei de distributie.

 

La nici jumatate de an de la lansarea pe piata a gamei Evoceramic, Cemacon a devenit furnizor de sisteme de zidarie pentru unele dintre cele mai importante ?i de amploare proiecte rezidentiale din tara. În Timi?oara, compania va furniza produsul sau, EVOCERAMIC SUPER 44 TH,  pentru constructia Complexului Rezidential Armonia, format din 87 de vile de lux. SUPER 44 TH este un produs unic in Romania, intrucat nu necesita termoizolare suplimentara. În Sibiu, materialele Cemacon sunt folosite pentru constructia unor ansambluri rezidentiale a cate 180, respectiv 120 de apartamente. Compania este, de asemenea, furnizorul sistemelor de zidarie pentru cel mai mare proiect rezidential din Romania in acest moment, dezvoltat la Cluj, ce cuprinde 240 case si 320 de apartamente.

 

În 2013, Cemacon a deschis centre de distributie proprii in piete in care era foarte putin cunoscut. În acest fel, compania a adus mai aproape de constructori ?i clientii finali nu doar o gama completa de produse – Evoceramic, ci ?i consultanta specializata. Strategia s-a dovedit a fi una ca?tigatoare, avand in vedere evolutia exceptionala in vanzari din Timi?oara.  În primele 9 luni ale anului, Zona Timi?oarei a avut cea mai spectaculoasa cre?tere, vanzarile in regiune crescand de 10 ori fata de aceea?i perioada a anului 2012.

 

Liviu Stoleru, Director General ?i Pre?edinte al Consiliului de Administratie Cemacon, declara: „Anul acesta am dorit ca prin toate proiectele pe care le intreprindem sa ne deschidem premisele de cre?tere: am creat un portofoliu nou de produse, am trecut printr-un proces de rebranding, ne-am extins in piete noi. Rezultatele comerciale exceptionale ?i faptul ca am reu?it sa convingem ni?te constructori ?i dezvoltatori mari sa foloseasca produsele noastre ne demonstreaza ca, pe de o parte, suntem o companie performanta in piata ?i am creat produse utile lor, iar, pe de alta parte, ace?tia au inteles ce ne diferentiaza in piata. La Cemacon masuram eficienta tuturor eforturilor noastre in modul in care reactioneaza clientii no?tri. În continuare, in 2014 mizam pe cre?tere ?i ne-am pregatit deja strategia care sa ne sustina in acest sens”.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL