loader

Conferintele IMM ReStart – Resurse si consultanta pentru dezvoltare, adaptate nevoilor antreprenorilor romani

Intr-un clasament al celor mai importante teme de interes pentru antreprenorii romani, pe primele locuri se situeaza subiecte legate de asigurarea afacerii si managementul riscului, logistica, resurse si instrumente suport pentru cresterea vanzarilor, surse de finantare si solutii pentru dezvoltarea afacerii, potrivit unui sondaj realizat de portalul www.doingbusiness.ro in randul reprezentantilor IMM

Toate acestea - alaturi de subiecte precum fiscalitate, taxe, legislatie, strategii de promovare, managementul cash-flow-ului, branding personal sau training pentru motivarea echipelor de vanzari – vor fi abordate de experti si reprezentanti ai celor mai importante companii de profil in cadrul conferintelor IMM ReStart - resurse si consultanta pentru dezvoltare, organizate de doingbusiness.ro, administrat de International Business Promotion.

 

Seria de conferinte din 2014 debuteaza in 27 martie cu un eveniment organizat la Oradea, si continua pe parcursul anului in cele mai importante centre de afaceri din tara: Bucuresti (aprilie), Brasov (mai), Constanta (iunie), Cluj (septembrie), Iasi (octombrie) si Sibiu (octombrie).

 

In 2013, peste 1.200 de reprezentanti ai IMM au participat la evenimentele noastre dedicate, iar primirea foarte buna de care ne-am bucurat atat in Bucuresti cat si in tara ne-a determinat sa dezvoltam acest concept si anul acesta. 2014 ar putea fi inceputul unui nou ciclu de crestere economica, in care intreprinderile mici si mijlocii pot prelua rolul de catalizator. In acest context, ne dorim ca IMM ReStart sa reprezinte o sursa puternica de informatii, resurse si solutii concrete pentru dezvoltare si, de aceea, toate evenimentele noastre sunt construite in jurul tematicilor alese chiar de reprezentantii IMM, cu care avem un dialog permanent”, spune Dumitru Ion, Managing Partner, International Business Promotion.

 

Formatul conferintelor „IMM ReStart - resurse si consultanta pentru dezvoltare” este unul special si include activitati organizate in trei zone distincte: consultanta, workshop si training astfel incat sa faciliteze prezentarea de solutii concrete, aplicabile imediat, in zonele cheie pentru activitatea si dezvoltarea firmelor. Evenimentele vor include, intr-un format interactiv, consultanta pentru zonele determinante in activitatea IMM-urilor, resurse dedicate IMM-urilor, ce pot fi folosite pentru o dezvoltare accelerata si training specializat.

 

In cadrul conferintelor, participantii - reprezentanti ai companiilor din sfera IMM – au acces la resurse valoroase oferite de parteneri din sfera autoritatilor locale si a asociatiilor profesionale, precum si a celor mai importante companii din domeniile financiar, audit, fiscal, juridic, finantare, dezvoltatori de solutii pentru IMM, traineri specializati in furnizarea de know-how pe tematici de interes pentru intreprinzatori, furnizori de resurse si solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor.

 

 

Evenimentul de la Oradea, care va deschide seria „IMM ReStart –Resurse si consultanta pentru dezvoltare” este organizat in parteneriat cu: Allianz-Tiriac Asigurari, Bursa de Valori Bucuresti, EY Romania, Kompass Romania, SAS Romania, Windows (Microsoft Romania), AchieveGlobal, cu sprijinul Asociatiei Firmelor Bihorene si al Hotelului Ramada Oradea, si se bucura de sustinerea partenerilor media: Agerpres, Magazinul Progresiv, Digi24, Jurnalul de Afaceri, CalendarEvenimente, AvocatNet.ro, Radio Transilvania, Transilvania Business, Manager Express, Romania Libera, Business24.ro, Ziare.com.

 

Participarea la IMM ReStart este gratuita si se face pe baza de inscriere prealabila.

Pentru mai multe informatii despre agenda, vorbitori si inscrieri, va rugam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://evenimente.doingbusiness.ro/event/22.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL