,,Transformarea digitala este un fenomen. El nu poate fi delegat de catre nicio companie. De aceea chiar sefii de companii si antreprenorii trebuie sa imbratiseze si sa adopte modalitati noi de lucru folosind cele mai noi tehnologii, cat mai curand. Fiecare afacere si fiecare organizatie va trebui sa se transforme in urmatorii ani iar antreprenorii din judetul Bihor prezenti la Business (r)Evolution au vrut sa invete din timp cum sa isi transforme digital afacerile, inainte de a fi prea tarziu’’, a declarat Dumitru ION, CEO Doingbusiness.ro.
Conferinta de la Oradea a prezentat intr-o modalitate unica felul in care tehnologia si solutiile digitale devin imediat instrumente de lucru la indemana pentru oamenii de afaceri care constientizeaza necesitatea transformarii digitale.
Evenimentul a trasat cadrul economic general prin dezbaterea noutatilor fiscale ale anului 2018 de catre Vlad Foica – Tax Manager, KPMG Romania, a detaliat solutii de management al riscului in contextul economic volatil al acestui an prin prezentarea lui Horia Ungur - Director Vanzari Retele Proprii, Allianz-Tiriac Asigurari si a prezentat antreprenorilor cele mai bune solutii pentru optimizarea costurilor, strans legate de digitalizare, prin prezentarea Laurei Sachelarie - Senior Segment Manager, Telekom Romania.
Dumitru Ion – CEO, Kompass Romania si Liviu Sav – FCCA Director, InfoCredit au prezentat participantilor cele mai noi tendinte si solutii in privinta aplicatiilor care ajuta la cresterea vanzarilor si la business management, iar Tudor Galos - consultant de marketing a aratat cum reactioneaza mediul de afaceri local la transformarea digitala si a estimat impactul noii legi de protectie a datelor personale (GDPR) in afaceri. Elena Badea – Managing Partner, Valoria a aratat care este diferenta intre marketingul traditional si Inbound marketing si de ce cel din urma este de preferat in contextul actual, intens digitalizat.
Antreprenorii prezenti la Oradea au devenit co-realizatori ai evenimentului prin interesul exceptional manifestat la dezbaterea: ,,Smart city versus Digital Business’’, unde Dacian Palladi - City Managerul municipiului Oradea si Dan Octavian, Presedintele Asociatiei Firmelor Bihorene au fost invitatii speciali ai conferintei. Dacian Palladi a sugerat audientei ca foarte curand municipiul Oradea va face obiectul unui salt spectaculos in ceea ce priveste transformarea in ,,smart city’’.
Oradea este pentru al noualea an consecutiv pe harta Conferintelor Nationale organizate de doingbusinss.ro ,,Am venit si in acest an la conferinta in primul rand pentru a vedea cele mai noi tendinte si solutii dar si pentru a vedea ce companii locale reusesc sa supravietuiasca de la an la an si mai ales cum. Ma bucur sa vad companii noi si dinamice la eveniment si mai cred, asa cum au spus si organizatorii, ca acele companii care nu au supravietuit s-au bazat prea mult pe succesele anterioare’’, a comentat un om de afaceri din Stei, participant la conferinta.
Partenerul principal al conferintei de la Oradea a fost Telekom Romania, iar parteneri ai evenimentului: Allianz-Tiriac Asigurari, KPMG Romania, InfoCredit, Valoria, Tudor Galos Consulting, Academia de Bine, Kompass Romania.
Evenimentul Business (r)Evolution i-a avut ca parteneri media pe: AGERPRES, Jurnalul de Afaceri, spatiulconstruit.ro, Cariere, Smart Alliance, prbox.ro, RBE Connect, Transilvania Business, Financial Market, Bihon.ro, Jurnal Bihorean, Bihoreanul, ebihoreanul.ro, Calendar Evenimente.
Conferinta Nationala Business (r)Evolution continua in 2018 cu evenimentele de la Constanta (17 aprilie), Bucuresti (27 septembrie), Craiova (17 octombrie) si Brasov (31 octombrie).