loader

Conferinta Business to more Business, cel mai mare turneu national de afaceri al anului 2016, s-a incheiat la Timisoara

Doingbusiness.ro a organizat in data de 8 decembrie 2016, la Timisoara, cel de-al noualea eveniment la nivel regional, parte a conferintei nationale „Business to more Business”.

Conferinta a debutat in data de 10 martie 2016 la Brasov si a reusit sa reuneasca reprezentantii mediului de afaceri regional prin evenimente organizate si in Iasi, Bucuresti, Sibiu, Ploiesti, Constanta, Cluj-Napoca, Oradea si Timisoara.

 

,,Business to more Business a reprezentat un succes la nivel national, lucru care ne-a fost confirmat de toti participantii prezenti la conferintele noastre regionale’’, a declarat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro. ,,Suntem in al saselea an in care implementam acest concept unic si stim ca el a devenit parte din mediul de afaceri national, prin faptul ca aduce consultanta fiscala, financiara si legislativa mai aproape de antreprenori. 2016 este anul digitalului – fenomen care aduce cu sine oportunitati enorme, dar si modificari dramatice ale climatului competitional – precum si anul in care mediul de afaceri ne-a aratat un apetit de dezvoltare fara precedent. Am vazut asta in modul in care antreprenorii au imbratisat sesiunile dedicate dezvoltarii aptitudinilor si cunostintelor manageriale’’, a completat Dumitru Ion.

 

Seria de conferinte a oferit antreprenorilor din Romania instrumente utile pentru promovarea si sustinerea afacerii chiar si in conditii economice volatile. Intr-un an marcat de infaptuirea unor lucruri precepute ca ,,foarte improbabile’’ inainte de a se produce (Brexit, alegerea lui Donald Trump, reduceri majore de taxe la nivel national), Business to more Business a demonstrat ca mediul de afaceri national este interesat, cauta solutii si le urmeaza pentru a se dezvolta si feri de evolutii economice improbabile.

 

Evenimentul de la Timisoara – etapa finala a conferintei Business to more Business, a informat audienta si a raspuns intrebarilor publicului in privinta optimizarii costurilor companiilor prin solutii adaptate, individualizate, cu sprijinul lui Razvan Ionescu – Director Marketing Segment Business – Telekom Romania. Bogdan Iacob – Head of Mass Customers Sales – OMV Petrom Gas a aratat audientei in ce fel optimizarea costurilor utilitatilor incepe de la sursa si ca aceasta poate avea un impact semnificativ, iar modalitatile de transfer ale riscurilor au fost prezentate de Daniel Colita – Director General Adjunct Timisoara – Safety Broker. Adrian Biciu – CEE Regional Account Manager – SAS Romania a dezvaluit audientei cum sa gaseasca raspunsul la intrebarea: ,,cum facem ca datele din interiorul afacerii noastre sa produca rezultate pozitive pentru noi’’, iar Angela Ene – Presedintele Asociatiei Administratorilor Independenti a aratat participantilor aspectele fundamentale care determina cresterea performantei si valorilor companiei din perspectiva administratorilor companiilor.

 

Intrucat la nivel national principala problema a prezentului imediat pare sa fie deficitul fortei de munca si al fortei calificate de munca, Radu Legheni – National Sales Manager – 1tedjob a demonstrat oamenilor de afaceri prezenti ca angajarile nepotrivite pentru companie pot fi foarte costisitoare, oferind si solutii pentru diminuarea riscurilor asociate angajarilor nepotrivite.

 

In cea de-a doua parte a evenimentului, in cadrul workshopului ,,Transformarea digitala si schimbarea comportamentului consumatorului”, Attila Elekes-Darabont – Microsoft Azure Developer Support Escalation Engineer – Microsoft Romania, a vorbit despre tehnologia cloud si mobilitate, fundamentele noului model de afaceri, iar Dumitru Ion – CEO Kompass Romania a identificat cele mai noi solutii referitoare la generarea de oportunitati imediate de vanzare prin extinderea exponentiala a bazei de clienti.

 

Conferinta de la Timisoara s-a incheiat prin identificarea de catre Elena Badea – Partner & Senior Consultant – Sfera Business, a proceselor psihologice caracteristice procesului de vanzare si a modalitatilor prin care acestea pot fi influentate.

 

,,In 2016 ne-a interesat foarte mult sa ii ascultam pe participantii de la Business to more Business discutand provocarile si oportunitatile mediului de afaceri national. Am avut dialoguri constructive cu antreprenori si companii care genereaza anual, insumat, cifre de afaceri de zeci de miliarde de Euro, iar conferinta ne-a permis sa extindem dialogul cu decidenti, experti si consultanti exceptionali. Acesta este drumul bun si modul concret de a imbunatati calitatea mediului de afaceri regional si vom continua acest demers si in 2017’’, a concluzionat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro.

 

Conferinta nationala Business to more Business de la Timisoara a avut ca organizatie suport Asociatia Administratorilor Independenti, iar partenerii evenimentului au fost: Telekom Romania, Microsoft Romania, OMV Petrom, Alpha Bank, SAS, 1tedjob, Safety Broker si Kompass Romania.

 

Evenimentul a fost sustinut prin parteneriate media de: Transilvania Business, Manager Express, Spatiulconstruit.ro, RBE Connect, PrBox.ro, MANPRES, Forbes Romania, Jurnalul de Afaceri, EvenimenteBiz, Cariere, Calendar Evenimente, Editura Amaltea, AGERPRES, Investclub, Buzz!Camp, Inspire si Buzzjob.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL