loader

Brandurile se reinventeza la Brand Manager Summit

Brand Manager Summit - 16 iunie, Radisson Blu Bucuresti, isi deschide portile pentru a doua oara si isi asteapta participantii cu o selectie de consultanti internationali specializati in strategie de brand si cercetare, reprezentanti ai unor companii de renume la nivel global.

„Ce poate face un brand sa se remarce dintr-o mare de branduri care par sa se ghideze dupa aceleasi principii? Raspunsul la aceasta intrebare este punctul de plecare pentru organizarea acestui eveniment care isi propune sa ofere perspective noi asupra provocarilor si amenintarilor cu care se confrunta brandurile intr-o lume in care consumatorul are din ce in ce mai multa putere”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner la Universum Events, companie de renume in industria de evenimente de pe piata romaneasca.

 

Evenimentul se adreseaza in special oamenilor de marketing, constienti de nevoia unor abordari diferite si a unor modalitati noi de comunicare pentru a facilita schimbul de informatii valoroase intre branduri si consumatori.

 

De ce trebuie sa participi la Brand Manager Summit?

1. In prezent, intelegerea si acceptarea consumatorilor ca coechiperi in definirea unui brand este esentiala. La eveniment vei invata cum sa activezi colaborarea si inovatia intre consumatori si branduri.


2. Desi in prezent digitalul modeleaza strategia brandurilor- valoarea de schimb este dictaa de aceleasi nevoi umane dintotdeauna. La eveniment vei intelege cum implicarea emotionala a consumatorilor poate avea de castigat in raport cu un model de marketing axat pe persuasiune.


3. Vital pentru companiile care vor sa performeze este o arhitectura (de brand) centrata pe consumator. La eveniment vei descoperi modalitati prin care poti reinventa experinta de brand pentru a oferi experinte complete si intuitive consumatorilor.


4. Vechile reguli si conventii nu se mai aplica - brandurile trebuie sa reevalueze modul in care inter- actioneaza cu publicul lor. La eveniment vor fi prezentate principalele patru teme pe care ar trebui sa se concentreaze brandurile atunci cand privesc la viitorul relatiilor cu clientii.

 

Agenda completa a evenimentului poate fi consultata la www.brandmanager.ro/agenda.

 

Accesul se face pe baza unei inscrieri online pe site-ul Brand Managers Summit, iar optiunea pentru Early Registration este activa pana pe 20 mai in limita locurilor disponibile.

 

Evenimentul Brand Manger Summit 2015 este sustinut in calitate de partener Gold de Avandor si de Ipsos Research in calitatea de partener Silver.

 

Partenerii media ai evenimentului sunt: Wall-Street.ro, HotNews.ro, Cariere Online, Doingbusiness.ro, Progresiv, Romania-insider.ro, Iqads.ro, Ziare.com si Business24.ro.
 

Autori

foto
UNIVERSUM EVENTS SRL