Conferinta vine in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum anume trebuie sa abordeze corect subiectul dezvoltarii comunitatilor de brand si este structurata in doua zile. Prima zi pune accent pe intelegerea comunitatilor in general si a rolului lor in viata brandurilor, iar a doua zi se concentreaza pe comunitatile digitale de la mobile la social media, trecand prin exemple locale si internationale.
Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
- Rolurile comunitatilor si importanta lor pentru branduri : informare, reputatie, research
- Comunitatile - de la experimente sociale la strategii coerente
- Construirea unei comunitati sau asocierea brandului cu o comunitate pre-existenta
- Comunitatile digitale: roluri din interiorul lor si canale de comunicare
- Constructia unei comunitati online in jurul unor interese populare
- Crearea de continut relevant pentru comunitati
- Modalitati de monetizare a unei comunitati
- Sesiune de inspiratie : exemple de influentatori pentru branduri
Conferinta este structurata in 6 paneluri pe durata celor doua zile in care ne vor vorbi profesionisti din mai multe zone de expertiza: sociologi si specialisti in strategie de marketing si comunicare, creatie, digital si social media, entertainment.
Ultima zi de inscriere este marti, 23 aprilie. Mai multe detalii despre subiectele abordate, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul conferintei.
Partener de know-how al Brands & Communities este Infinit Solutions Agency.
Infinit Soutions Agency este cea mai mare agentie independenta de digital din Romania. Agentia are la baza filozofia si metodologia proprie – Tradigital™, care inseamna atat crearea si intretinerea ecosistemelor digitale de brand (web & mobile, incluzand si social media), dar si rularea de campanii de comunicare integrate, cu acestea in centru.
Dispunand de resurse integral in-house, atat pe partea de client service, strategie, creatie, CRM, media planning & buying, dar si una dintre cele mai mari echipe interne de web & mobile development din Romania, Infinit serveste clienti ca Rompetrol, Honda (auto si moto), Praktiker, Medicover, Abbott, Generali Romania, British American Tobacco, Rin Group, Volksbank si altii.
SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comunitatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.