loader
BMW Proleasing Motors a depasit pragul de 1.000 de modele livrate, pe fondul unei cresteri de 50,4%, in 2018, fata de 2013 – anul inaugurarii

BMW Proleasing Motors a depasit pragul de 1.000 de modele livrate, pe fondul unei cresteri de 50,4%, in 2018, fata de 2013 – anul inaugurarii

Clientul cu numarul 1.000, sarbatorit cu prilejul livrarii

Cele 1.000 de automobile BMW au fost livrate in decursul celor 6 ani     de activitate.

• In toata aceasta perioada, au fost testate 182 de modele, iar cel mai    solicitat dintre ele a fost SUV-ul BMW X5.

• Cele mai populare modele alese de clienti, pentru achizitie, in perioada 2013 – 2019 au fost BMW X5, BMW X3 si BMW X6.

BMW Proleasing Motors, unul dintre cei mai importanti dealeri regionali BMW si de 2 ori consecutiv castigator al titlului de Best Dealer in Customer Care - distinctie acordata pentru relatia construita si mentinuta cu fiecare client, a depasit pragul celor 1.000 de modele BMW livrate. Cu aceasta ocazie, clientului care a marcat momentul i-a fost pregatita o livrare speciala, marcata cu surprize aniversare.

BMW Proleasing Motors raporteaza mentinerea cresterii cifrei de afaceri si in 2019 si estimeaza depasirea targetului asumat pentru acest an. 

Infiintata in 2013, divizia BMW Proleasing Motors marcheaza integrarea celui de-al doilea brand – BMW – din portofoliul de dealershipuri autorizate Proleasing Motors, care astazi isi desfasoara activitatea printr-o retea de 5 centre integrate showroom-service, BMW, Ford si Hyundai, in judetele Prahova, Buzau si Dambovita, la care se adauga un centru de distributie autorulate.

Cel de-al 1.000-lea client BMW Proleasing Motors a marcat nu doar un capitol important in istoria dealerului regional ci a confirmat, inca o data, faptul ca modelul BMW X5 este preferatul clientilor din Romania. El este urmat in topul vanzarilor de BMW X3 si de BMW X6.

Crestere constanta a afacerii, investitii direct proportionale

Incepand din primul an de activitate – 2013 – divizia de vanzari automobile BMW contribuie, in mod constant, cu aproximativ 22% din totalul cifrei de afaceri derulate de companie, dezvoltandu-se direct proportional cu businessul Proleasing Motors.

Astfel, daca in anul infiintarii BMW Proleasing Motors, cifra de afaceri era depasea cu putin 3 milioane euro, in 2017 acesta a ajuns la 7 milioane euro. Cresterea continua si in 2019, pentru primul semestru fiind inregistrata o cifra de afaceri de 4,4 milioane euro, cu estimarea depasirii rezultatelor din anul anterior cu peste 20%.

Din 2013 pana in prezent, BMW Proleasing Motors a derulat investitii constante in dezvoltarea centrului integrat din Prahova, in aparatura si tehnica de service, impreuna cu extinderea unui departament de service si in Buzau, specializat BMW.

Investim in permanenta in tehnologie de ultima ora si in pregatirea personalului, pentru a le putea oferi clientilor nostri servicii rapide si profesioniste. Tocmai de aceea, BMW Proleasing Motors a fost recunoscut, atat in 2017 cat si in 2018, ca Best Dealer in Customer Care in Romania, acest lucru relevand interesul si implicarea pe care le acordam acestora”, spune Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

Clientul cu numarul 1000, sarbatorit cu prilejul livrarii

Cu prilejul livrariii automobilului configurat, clientul BMW Proleasing Motors cu numarul 1000 a fost surprins de catre reprezentantii departamentului de vanzari cu un tort personalizat si un voucher cadou cu tot atatia litri de carburant cate modele au fost comercializate in cei 6 ani de activitate: 1000. Surpriza, care a venit dupa prezentarea automobilului cumparat, la semnarea documentelor, a constituit o reala bucurie pentru antreprenorul aflat la a 2-a achizitie BMW X5 de la BMW Proleasing Motors.

Ma voi bucura si mai mult de placerea de a imi conduce noul automobil, imi voi vizita rudele din strainatate si voi vedea cat mai multe tari din continentul european”, le-a marturisit acesta consultantilor BMW Proleasing Motors.

Peste 650.000 de kilometri de test drive-uri

In cei 6 ani de activitate si cele peste 5.000 de test drive-uri efectuate, clientii BMW Proleasing Motors au parcurs, cu cele 182 de modele demo care au acoperit toata gama – incepand cu BMW Seria 1 si terminand cu BMW Z4 si chiar BMW i3, peste 650.000 de kilometri. In tot acest timp, preferatul lor a fost BMW X5, fiind cel mai testat model. Tot din punct de vedere al alegerilor, cea mai populara culoare pentru care au optat clientii, pana astazi, este negrul.

Dincolo de popularitate, cel mai scump model achizitionat din showroom-ul BMW Proleasing Motors a fost un BMW 750Li xDrive Sedan, avand un pret de lista de 175.300 euro (TVA inclus), iar cel mai puternic automobil livrat un BMW M5 Competition, cu o motorizare de 625 de cai putere.

BMW Proleasing Motors livreaza automobile atat pentru persoane fizice, cat si pentru cele juridice, oferind constant oferte speciale si intampinand astfel nevoile pe care antreprenorii le au. Astfel, vanzarea de flote face parte din activitatea constanta a dealerului, cea mai mare dintre ele fiind formata din 21 de unitati BMW Seria 1 si BMW Seria 3.

Clientii, mai informati si mai interesati de noile tehnologii

Pe parcursul celor 6 ani de activitate, clientii marcii BMW si ai BMW Proleasing Motors au devenit tot mai interesati de automobilele bine echipate, optiunile precum Pachet M, navigatie, faruri LED, acces confort si trapa fiind dintre cele mai frecvent solicitate. De asemenea, in topul preferintelor se afla gama de vehicule mari – BMW X5, BMW X6, cu motorizari 30d xDrive, alaturi de cele din clasa mai mica – BMW X3, BMW X4, BMW Seria 3, BMW Seria 5, cu motorizari 20d xDrive.

Cu toate acestea, consultantii de vanzari BMW Proleasing Motors estimeaza ca in urmatorii ani cresterea cererii pentru segmentul Xev – electric si hybrid – sa fie tot mai mare, un factor care contribuie la acest lucru fiind si tichetul Rabla Plus.

Clientii sunt tot mai informati, in special din mediul online, si tot mai interesati de noile tehnologii. Din totalul lor, 15% sunt clienti BMW cu achizitii repetate de la Proleasing Motors, aflati in cautarea unor modele mai noi si mai echipate. Estimam ca in urmatorii ani, pe acest fond, impreuna cu sustinerea tichetelor Rabla Plus, vanzarile vehiculelor electrice si hibride sa ia amploare”, afirma Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

Despre Proleasing Motors

Infiintat in 2001, Proleasing este brandul din spatele unui grup de companii cu activitate in domeniul leasing-ului (ProLeasing IFN), vanzarii si reparatiei auto, dealer si service autorizat pentru marcile Ford, BMW si Hyundai.

In prezent, Proleasing Motors deruleaza activitati de vanzare si reparatie in 3 centre autorizate Ford – in Ploiesti, Buzau si Targoviste, 1 centru BMW – in Ploiesti si 1 centru Hyundai – in Ploiesti. Tot sub egida Proleasing Motors se afla si o divizie de vanzare automobile rulate, impreuna cu mai multe platforme online cu  piese de schimb, roti si accesorii originale.

Pe parcursul a 18 ani de activitate, Proleasing a castigat de 4 ori titlul de Chairman Award - cea mai inalta distinctie pentru dealerii din reteaua Ford, la nivel global, a fost desemnat dealerul anului 2016 si 2017 in Customer Care - in reteaua nationala BMW, a fost numit Campion in Business al anului 2016, cat si de 12 ori Laureat al Topului Firmelor Prahovene, unde a fost distins cu Prima Pozitie in categoria companiilor medii.

Autori

foto
BMW PROLEASING MOTORS