Vitacom Electronics, companie specializata in producerea si furnizarea de produse si accesorii electronice, anunta pentru prima jumatate a acestui an o cifra de afaceri de 23 de milioane de lei, in scadere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut (25 de milioane de lei). Pentru a minimiza efectele pandemiei asupra afacerii, Vitacom a luat din timp toate masurile necesare de reducere a cheltuielilor, ceea ce a influentat pozitiv profitabilitatea. Mai mult, Aviva Vita a preluat incepand cu 1 iunie pozitia de Director Executiv Administrativ din cadrul companiei si aduce o strategie noua de organizare a activitatii administrative si nu numai, sporind productivitatea.
Aviva Vita va avea in subordine directa departamentele de Resurse Umane, Support IT, Marketing, Financiar, Asigurarea Calitatii si PR, si pastreaza in continuare conducerea top managementului (Watchdog Committee). Din noua pozitie, aceasta isi propune sa reorganizeze si reinventeze activitatile din cadrul companiei, cu scopul eficientizarii sarcinilor si cresterii productivitatii atat a departamentelor, cat si a angajatilor.
A inceput cu schimbari pentru departamentul de Resurse Umane, unde pe langa faptul ca au fost adusi colegi noi in echipa, este pus un accent deosebit pe satisfactia si evaluarea personalului existent. Acest lucru se face prioritar prin focus grupuri si feedback 360 grade, pentru o imbunatatire a nivelului de entuziasm al angajatilor, cu rezultate excelente in activitatea de zi cu zi.
„Sunt increzatoare in faptul ca prin aceasta reorganizare la care am lucrat de ceva timp vom reusi sa fim mai aproape de personal, pentru a ne atinge obiectivele majore de grup. In mod evident, va fi un focus mult mai mare pe fiecare departament si divizie in parte. Sunt de parere ca industria noastra nu respecta traditia, ci inovatia, din acest motiv fiecare moment fructificat poate aduce plus valoare si suntem pusi in postura in care trebuie sa gandim mereu cu un pas inaintea curentului, lucru pe care noi, la Vitacom, vreau sa il facem.
Imi doresc sa avem cu totii o atitudine proactiva, orientata catre rezultate, iar in mod deosebit imi propun sa devenim o echipa puternica, unita, dornica sa depaseasca rezultatele zilei de ieri si sa valorifice orice moment de dezvoltare. Prin intermediul noilor planuri de organizare si restructurare a departamentelor pe care le am de acum in subordine, imi doresc sa crestem productivitatea companiei si, in egala masura, gradul de satisfactie al angajatilor. De aceea, alaturi de colegii mei, imi doresc sa aducem un suflu nou in companie, o atmosfera pozitiva, de care sa ne bucuram cu totii”, a declarat Aviva Vita, Director Executiv Administrativ in cadrul Vitacom Electronics.
In urma noilor masuri implementate, compania a inregistrat rezultate excelente in ultimele luni. Astfel, in topul celor mai cautate produse din prima jumatate a acestui an s-au aflat termometrele, lampile sterilizatoare, gelurile de curatare si, bineinteles, stabilizatoarele, acumulatorii, cablurile si produsele din categoria de iluminat. Mai mult, compania a inregistrat si o crestere a valorii cosului mediu de cumparaturi cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut si astfel a ajuns la 140 lei in cazul clientilor B2C.
Vitacom estimeaza ca pentru anul 2020 va avea o cifra de afaceri in crestere fata de 2019, simtindu-se deja in ultimele luni o reluare a trendului crescator din ultimii ani.
Despre Vitacom Electronics
Vitacom Electronics a fost infiintata in anul 1991 si este una dintre cele mai mari companii si cei mai de incredere parteneri in domeniul produselor si accesoriilor electronice. Compania a fost fondata de Vasile Andrei Vita, din pasiune pentru produse si accesorii electronice si pentru noi provocari. Prin profesionalism, siguranta si flexibilitate, Vitacom Electronics a castigat fidelitatea si aprecierea clientilor si, totodata, a reusit sa se impuna pe piata datorita preturilor competitive si calitatii produselor.
Calitatea serviciilor Vitacom Electronics a fost rasplatita prin aprecieri la nivel international si national, firma detinand distinctia International Gold Star for Quality, certificate ISO 9001:2008, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007, precum si numeroase titluri acordate de Camerele de Comert si Industrie. In plus, de-a lungul timpului compania a dezvoltat doua branduri proprii: WELL si CHROME, recunoscute la nivel national, si a dezvoltat parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Nedis, Maxell, Goobay, Fixpoint, ProsKit, NGS, Trevi, Intellinet, G3Ferrari, Girmi, Stanley, Sandberg.