loader
Amadeus mentine o tendinta de crestere pozitiva in trimestrul al treilea al anului

Amadeus mentine o tendinta de crestere pozitiva in trimestrul al treilea al anului

Performanta pozitiva a liniilor de Business Distribution si IT Solutions din cadrul Amadeus a sustinut substantial performanta financiara in primele noua luni ale anului.

Amadeus IT Group S.A a realizat un profit ajustat de 886,6 milioane EUR in primele noua luni ale anului 2018, reprezentand o crestere cu 5,1% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile Amadeus au crescut cu 4,6% pana la 3.683,8 milioane EUR, in timp ce EBITDA a crescut cu 8,6% pana la 1.588,0 milioane EUR.

Ca si in prima jumatate a anului, in trimestrul al III-lea atat veniturile, cat si EBITDA au continuat sa fie afectate negativ de fluctuatia cursului de schimb USD/EUR, desi intr-o masura mai mica decat in primele doua trimestre ale anului. In primele trei trimestre ale anului, veniturile s-au marit cu 7,7% excluzand efectele valutare (care se bazeaza in principal pe fluctuatia de schimb USD/EUR fata de anul trecut). In perioada de noua luni, EBITDA, excluzand IFRS 162 si efectele valutare (cauzate de fluctuatia mai multor valute din perioada de referinta) au crescut intr-un ritm procentual de o singura cifra, si au dus la obtinerea unei cresteri reduse a EBITDA.

Luis Maroto, presedinte si CEO al Amadeus, a comentat:

”Forta si rezilienta afacerilor noastre de baza au contribuit, inca o data, la performanta financiara buna a companiei Amadeus. In zona de Distributie, am semnat sau reinnoit acordurile cu 11 transportatori, inclusiv Aerolíneas Argentinas, Norwegian si Porter Airlines, numarul total ridicandu-se la 35 pentru primele noua luni ale anului”.

”Am atins, de asemenea, repere importante in strategia noastra NDC (New Distribution Capability), alaturi de alti jucatori care s-au alaturat programului nostru NDC-X pe parcursul trimestrului, atat pe partea de Distributie, cat si pe partea IT. De asemenea, am sporit baza noastra de clienti pentru segmentul Airline IT cu operatori precum Bangkok Airways, companie care a optat pentru suita completa Altéa Suite. In ceea ce priveste extinderea colaborarilor existente, Southwest Airlines a decis migrarea catre intregul pachet Amadeus Sky Suite by Optym si am extins parteneriatul cu Finnair, care a contractat atat Amadeus Network Revenue Management cat si Amadeus Passenger Recovery”.

”In zona de Hospitality, implementarea sistemului de rezervare a clientilor (Guest Reservation System - GRS) pentru InterContinental Hotels Group este aproape completa, cu peste 95% din hotelurile deja migrate. Aceasta implementare, impreuna cu achizitionarea TravelClick anuntata in luna august, va fi un factor important de crestere a afacerii noastre in domeniul ospitalitatii in viitorul apropiat”.

”Ramanem optimisti si suntem siguri ca vom continua aceasta tendinta de crestere pozitiva pentru restul anului”.

Autori

foto
AMADEUS MARKETING ROMANIA SRL