loader
Alevia estimeaza o cifra de afaceri de 5.8 milioane de euro pentru 2017

Alevia estimeaza o cifra de afaceri de 5.8 milioane de euro pentru 2017

Compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 17% in 2016

Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, isi propune pentru anul 2017 atingerea unei cifre de afaceri in valoare de 5.8 milioane de euro. Astfel, compania are in vedere mentinea trendului ascendent in baza realizarii financiare inregistrate in 2016, cand a incheiat anul financiar cu o cifra de afaceri de 5 milioane de euro si, implicit, cu o crestere de 17% fata de 2015.


Atingerea obiectivului propus de compania romaneasca se bazeaza pe un plan de investitii care vizeaza atat dezvoltarea zonei de productie, cat si a sferei de resurse umane. In acest sens, compania are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafata totala de aproximativ 2000mp si, ca urmare a cresterii vanzarii de ceaiuri, isi propune sa investeasca si in noi utilaje pentru linia de ceaiuri. O alta zona pentru care Alevia isi propune o dezvoltare care sa duca, in final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania care numara la ora actuala 200 de angajati, preconizeaza o crestere cu 20% a numarului de angajati.


Trendul ascendent al companiei se bazeaza pe vanzari de peste 2.000.000 de suplimente si aproximativ 3.500.000 de ceaiuri. Cele mai vandute branduri in 2016 au fost Ginkana Ginkgo Biloba, Coenzima Q10, Silfide, Noni si Propolis C. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare si 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile in peste 4.000 de farmacii si magazine naturiste, lanturi de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) si supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din Romania.


„La baza companiei Alevia sta un principiu de la care nu ne putem dezice si anume - Ceea ce merita sa fie facut, merita sa fie bine facut (Nicolas Poussin). Am transformat acest motto in conceptul brandului asumandu-ne responsabilitatea de a le oferi cumparatorilor produse de cea mai buna calitate, la un pret cat mai avantajos. Cautam sa aducem imbunatatiri constante, de la linia de produse, pana la procesul de productie, tocmai pentru ca astfel reusim sa oferim de fiecare data un produs si un serviciu pe masura asteptarilor. Ne-am propus ca si in acest an sa continuam investitiile in dezvoltarea spatiului de productie, a produselor si a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate creste continuu. Datorita varietatii de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare si 50 de sortimente de ceaiuri, reusim sa aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori si sa le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Dr. Florin Mitocaru, director general Alevia.


Pentru 2017, obiectivele Alevia vizeaza, pe langa mentinerea trendului de crestere, si intrarea pe 5 noi piete prin lansarea a 50 de produse dedicate.


Compania isi mentine si in 2017 misiunea asumata fata de cumparatori prin campania manifest lansata in 2016 cu scopul de a creste gradul de constientizare atat al consumatorilor, cat si al celorlalti producatori fata de nevoia de a introduce in suplimentele alimentare numai extracte de calitate inalta din plante. Mai mult, isi propune continuarea responsabilitatii pe care o are fata de societate si angajati deopotriva. Compania sustine dezvoltarea comunitatii si continua si anul acesta programul sau de responsabilitate sociala oferind suplimente alimentare catre centrele de batrani si copii. Atentia deosebita pe care o acorda compania produselor comercializate se reflecta si in relatia cu angajatii, punand la dispozitia lor oportunitati continue de dezvoltare si recompensandu-i pentru performanta si loialitate.