loader

Afaceri in crestere cu 12,5% pentru KLUDI Romania, in 2012

KLUDI Romania, producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 8,08 milioane de lei, adica un avans de 12,5% fata de 2011, cand rezultatele s-au cifrat la circa 7,183 milioane de lei.

Cresterea considerabila a cifrei de afaceri a companiei, sustinuta de la an la an, se datoreaza mai ales schimbarii comportamentului clientilor finali, care cauta cel mai bun raport calitate-pret. Pe fondul crizei economice, acestia s-au orientat cu precadere catre produsele de o calitate superioara, care le ofera garantia investitiei pe termen lung. In acest context, categoria „Smart Luxury”, care include produse multifunctionale, inalte calitativ, dar disponibile la preturi accesibile, a crescut cu 138% ca valoare a vanzarilor in lei si cu 126% ca valoare a vanzarilor in euro, fata de acum patru ani.

 

In plus, KLUDI Romania a adoptat anul trecut o serie de masuri, care s-au reflectat rapid in rezultatele inregistrate de companie. Un pas important este cresterea prezentei produselor KLUDI in magazinele de tipul „do-it-yourself” (DIY). Ca valoare, ponderea segmentului DIY din totalul afacerilor KLUDI Romania s-a triplat in ultimul an - de la 4,5% in 2011 la 15% la finalul lui 2012. Compania a lansat si 4 game de produse dedicate exclusiv acestui sector, care sunt create si ambalate special pentru a fi usor de instalat atat de profesionistii in domeniu, cat si de catre clientii mai putin experimentati.

 

„KLUDI Romania a reusit si in acest an sa mearga contra curentului si sa aiba un trend ascendent din punct de vedere al rezultatelor financiare, in pofida scaderii din ultimii ani a pietei de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii. Rezultatele inregistrate anul trecut sunt in linie cu estimarile facute, ceea ce ne confirma faptul ca strategia noastra de dezvoltare respecta si chiar anticipeaza tendintele pietei. Calitatea superioara a produselor pe care le oferim si preturile competitive sunt principalele atuuri pe care vom miza si anul acesta.,” spune Florin Barabas, Managing Director, KLUDI Romania.

 

2012 a fost un an prolific pentru KLUDI Romania, data fiind cresterea in volum si in valoare a categoriei „Smart Luxury”, mentinerea preturilor la nivelul celor din 2011, precum si implementarea unor promotii speciale pentru clientul final. Mai mult, compania s-a extins si pe segmentul de B2B (Business-to-Business), care reprezinta in acest moment un sfert din afacerile KLUDI Romania, implicandu-se in proiecte noi nerezidentiale, precum hoteluri, cladiri de birouri, spitale si centre comerciale.

 

Reteaua de distributie a produselor KLUDI Romania a continuat sa se dezvolte, numarul punctelor de vanzare majorandu-se anul trecut cu 38 de unitati fata de anul anterior.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL