loader
Afaceri de 84,4 milioane lei, pentru Alumil, in T3, cu 5% in crestere.  Compania investeste in extinderea la nivel național si produse ecologice cu eficiența energetica crescuta

Afaceri de 84,4 milioane lei, pentru Alumil, in T3, cu 5% in crestere. Compania investeste in extinderea la nivel național si produse ecologice cu eficiența energetica crescuta

Alumil Rom Industry SA, liderul din piața sistemelor de aluminiu, a anunțat afaceri de 84,4 milioane de lei, in trimestrul III 2023, in crestere cu 5% fața de aceeasi perioada a anului trecut.

Profitul inregistrat in primele noua luni este de 4,6 milioane de lei, mai mare decat profitul total bugetat pentru intreg anul 2023, cu 5%.

„Rezultatele inregistrate de Alumil Romania in trimestrul III sunt peste estimarile pe care le aveam pentru aceasta perioada. Desi profitul realizat a fost in usoara scadere fața de anul trecut, ca urmare a cresterii costurilor operaționale, acesta este cu 5% peste intreg profitul bugetat pentru tot anul. Compania si-a continuat in acest an investițiile in dezvoltarea prezenței la nivel național, implementarea de noi tehnologii digitale si promovarea de sisteme arhitecturale de aluminiu cu eficiența energetica ridicata, care respecta standardele de sustenabilitate asumate“, a spus Marius Ionita, director general Alumil Rom Industry.

In conformitate cu strategia anunțata, Alumil Rom Industry a finalizat recent inaugurarea HUB-ului din Slatina, care include un showroom, spații de birouri si depozit. HUB-ul, care are rolul de a imbunatați serviciile pentru clienți, are potențialul de a deveni un centru important pentru dezvoltarea companiei in regiunea Oltenia. Anul trecut, Alumil Romania a deschis HUB-uri regionale in Cluj-Napoca si Iasi, precum si un al doilea showroom in Cluj, care la un an de la lansare, are peste 300 de vizitatori.

Alumil continua, de asemenea, investițiile in transformarea digitala a proceselor de business. Compania a demarat inca de acum trei ani implementarea de automatizari, cu ajutorul tehnologiei RPA, in cadrul diviziei Operațional si Comercial, iar in prezent testeaza integrarea aplicațiilor de inteligenta artificiala.

,,O alta direcție a efortului de digitalizare a companiei este continuarea dezvoltarii platformei B2B My Alumil, destinata simplificarii si automatizarii procesului de plasare si urmarire a comenzilor de catre parteneri. In ultimul an, numarul utilizatorilor platformei a crescut cu 30% si datorita primei ediții a programului de loialitate „Alumilia“. O a doua ediție a fost lansata in octombrie 2023”, completeaza Marius Ionița.

O a treia direcție importanta de investiții in cadrul Alumil Rom Industry este cea a dezvoltarii sustenabile. Alumil este una dintre puținele companii din lume care a primit, la nivel de grup, certificarea „OK Recycled“ din partea TÜV AUSTRIA, precum si certificatul internațional „Cradle-to-Cradle“ (C2C) - Silver pentru o gama extinsa de produse. „Aceste doua certidicari confirma si valideaza angajamentul asumat de Alumil in domeniul sustenabilitații prin strategia ESG. Producția de bare de aluminiu se realizeaza deja cu 60% aluminiu reciclat, care sunt utilizate in toate profilele sistemelor arhitecturale Alumil“, a precizat CEO-ul Alumil.

Sistemele arhitecturale din aluminiu comercializate de companie nu au doar un impact ecologic minim, ci si performanțe deosebite de izolare termica. Produsele Alumil asigura economii substanțiale de energie, cu o reducere de pana la 50% a costurilor lunare de incalzire si racire.

***

Alumil Rom Industry SA este, incepand din 1997, subsidiara a grupului Alumil Aluminium Industry SA. Grupul, care deține 12 fabrici in sase țari, este unul din liderii europeni in materie de extrudare aluminiu. Unitațile sunt specializate in design-ul si producția sistemelor arhitecturale de aluminiu, acoperind toate tipurile de aplicații cunoscute in acest domeniu.

Autori

foto
ALUMIL ROM INDUSTRY SA