loader
Adrian Ariciu preia functia de CEO al METRO Cash & Carry Romania

Adrian Ariciu preia functia de CEO al METRO Cash & Carry Romania

Doctor in economie, cu o experienta vasta in dezvoltarea si implementarea strategiilor de business in industria de retail si de comert cu ridicata, Adrian Ariciu si-a inceput cariera in METRO Cash & Carry Romania in martie 2000

METRO Cash & Carry Romania anunta numirea unui nou director executiv al companiei. Incepand cu data de 1 octombrie 2020, Adrian Ariciu va ocupa functia de Chief Executive Officer (CEO), preluand atributiile lui Roland Ruffing, cel care s-a aflat in aceasta pozitie executiva in ultimii patru ani. Noul lider activeaza in cadrul grupului german atat la nivel local, cat si international, de peste 20 de ani.

Doctor in economie, cu o experienta vasta in dezvoltarea si implementarea strategiilor de business in industria de retail si de comert cu ridicata, Adrian Ariciu si-a inceput cariera in METRO Cash & Carry Romania in martie 2000, in Departamentul Achizitii si Mercantizare pentru Produse Alimentare, ocupand, ulterior, mai multe functii de management in cadrul companiei precum sef al Departamentului Achizitii Alimente Uscate si sef al Departamentului de Marci Proprii.

Intre 2013 si 2017, Adrian Ariciu a facut parte din organizatia METRO Cash & Carry Ucraina, unde a avut o contributie decisiva la transformarea modelului de business in comert cu ridicata. In septembrie 2013, a fost numit in functia de director al Departamentului Achizitii Alimente Uscate in cadrul METRO Cash & Carry Ucraina, preluand ulterior, functia de Director de Achizitii (Director Adjunct Managementul Ofertei) pentru ca in 2015 sa devina Director Comercial al METRO Cash & Carry din Ucraina.

Reintors in tara, in octombrie 2017, Adrian Ariciu a preluat functia de Director Operatiuni in cadrul METRO Cash & Carry Romania, inainte de a fi numit, in iulie 2018, Director Comercial al METRO Cash & Carry Rusia, cu atributii directe in zona de management de categorii, preturi, marketing si aprovizionare.

Sunt onorat si, in acelasi timp, bucuros de aceasta numire in functia de CEO al METRO Cash & Carry Romania. Este o responsabilitate uriasa, mai ales ca trebuie sa asiguram evolutia business-ul in conditii de maxima siguranta pentru angajati si clienti deopotriva. Este o provocare pe care am acceptat-o cu modestie, avand in vedere performantele extraordinare obtinute in ultimii 4 ani de catre organizatia din Romania condusa de Roland Ruffing. Cred cu tarie in viziunea orientata spre clienti a companiei, dar si in cresterea si progresul METRO Romania care pot fi obtinute numai prin intermediul echipei puternice pe care o avem. De asemenea, sunt increzator in potentialul pietei romanesti si in succesul modelului de comert cu ridicata. Este nevoie de curaj pentru a consolida un model de afaceri cu traditie intr-un mediu economic modern, insa daca prioritatea este clientul si procesele sunt creionate astfel incat sa ajute si sa contribuie la succesul afacerilor lor, poti aspira la titlul de campion al afacerilor independente”, a declarat Adrian Ariciu, viitorul CEO al METRO Cash & Carry Romania.

Adrian Ariciu va prelua functia de CEO al METRO Cash & Carry Romania de la 1 octombrie 2020, dupa o perioada de integrare si de transfer al responsabilitatilor care sa asigure o tranzitie optima.

,,Faptul ca un manager roman de talia lui Adrian trece in fruntea operatiunilor grupului METRO Cash & Carry Romania este dovada ca acesta stapaneste foarte bine realitatile, specificul si oportunitatile pietei din Romania, tendintele consumatorilor, dar si provocarile mediului de afaceri. Promisiunea lui Adrian catre echipa din Romania, <<Nici un compromis>>, imi da incredere ca brand-ul METRO va raspunde prompt cerintelor impuse de noua paradigma”, sustine Roland Ruffing, care va prelua conducerea altor segmente de business din cadrul grupului.

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializata in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienti care pot alege sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa ridice produsele din magazin sau sa le fie livrate. De asemenea, METRO sustine competitivitatea antreprenorilor si a afacerilor proprii prin solutii digitale si contribuie astfel la diversitatea culturala in sectorul comertului cu amanuntul si al industriei hoteliere. Sustenabilitatea este un pilon esential al activitatii METRO, compania fiind lider la nivel european la capitolul durabilitate, conform Indicelui Sustenabilitatii Dow Jones. Compania opereaza in 34 de tari si are peste 100.000 de angajati in intreaga lume. In exercitiul financiar 2018/19, METRO a generat vanzari de 27.1 miliarde EUR. In octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vanzare a pachetului majoritar de actiuni al METRO China. In septembrie 2018, METRO a initiat procesul de cesionare a Real, lantul de vanzare cu amanuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajati ai sai. Pentru mai multe informatii, vizitati www.metroag.de

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL