loader
5 to go sustine antreprenorii romani!

5 to go sustine antreprenorii romani!

Ca urmare a deciziei grupului de a redeschide mare parte dintre locatii pe data de 5 mai, in regim de „to go” si „drive”, grupul 5 to go a ajuns la 45% din nivelul de venituri inregistrat inainte de pandemie

5 to go, brandul de cafea 100% romanesc, continua sa sustina producatorii locali! Campania „Fabricat in Romania”, initiata de 5 to go in urma cu o saptamana, a strans, pana la momentul actual, peste 100 de inscrieri ale unor produse romanesti care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate in lantul de cafenele. Procesul de selectie e in derulare. Un prim produs a fost deja selectat si a devenit parte din meniul 5 to go - Cascara Lemonade, o limonada acidulata, bautura artizanala fara conservati si fara arome adaugate, marca Kofi Ti, primul atelier de cold brew din Romania.

A venit un val urias de cereri in ultimele zile si ne bucuram foarte mult ca brandurile romanesti vor sa se asocieze cu noi, ca au incredere in puterea comunitatii 5 to go. Campania a venit din dorinta de a contribui la sustinerea antreprenorilor romani, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gama variata de produse romanesti premium, de cea mai buna calitate. Credem in puterea de a da re-start industriei, impreuna. Vom continua procesul de selectie, vor urma si alte produse „fabricate in Romania” pe care le veti regasi cat de curand in cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista in locatii, le vom include ulterior intr-o brosura ce va fi distribuita gratuit in reteaua noastra, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Badila, co-fondator 5 to go.

Ca urmare a deciziei grupului de a redeschide mare parte dintre locatii pe data de 5 mai, in regim de „to go” si „drive”, grupul 5 to go a ajuns la o medie de 10,000 de clienti pe zi si aproximativ 45% din nivelul de venituri inregistrat inainte de pandemie.

Ne-am dorit sa reintram cat de repede pe piata, in conditii de siguranta, datorita feedback-ului primit de la clientii 5 to go in mod constant, in toata aceasta perioada. Am construit o comunitate puternica, cu clienti loiali si prieteni ai marcii, iar dovada stau rezultatele inregistrate in cele doua   saptamani de la deschidere: am atins pragul de 10,000 de clienti pe zi si ne apropiem de un procent de 50% din normal, cu o crestere a mediei de bon. Sunt vesti care nu pot decat sa ne bucure si sa ne aduca din ce in ce mai aproape de realitatea pe care ne-o dorim cu totii. De pe 5 mai incoace am si deschis 7 noi locatii dintre cele care erau in amenajare in timpul crizei, asa ca avem toate premisele sa continuam sa ne dezvoltam si sa fim optimisti”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

In acest moment, 140 de locatii 5 to go din Bucuresti si din tara sunt deschise din totalul de peste 160. Restul urmeaza sa fie functionale la o data ulterioara, in functie de noi masuri si decizii impuse de autoritati.

Despre 5 to go

5 to go a luat nastere in 2015, iar in prezent a depasit pragul de 160 de locatii si este cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lantul de cafenele ofera consumatorilor un spatiu cald si prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosita este una cu o aroma intensa, corpolenta, cremoasa, ce se constituie intr-un amestec unic, creat special pentru lantul de cafenele 5 to go. Pentru ca cifra 5 reprezinta elementul de structura a brandului, echipa 5 to go ofera clientilor 5 motive principale sa revina in una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea si stilul de viata.

Autori

foto
5 TO GO CONCEPT SRL