Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator 5 to go intra pe piata de retail din Bulgaria, consolidand obiectivele de expansiune regionala | DoingBusiness.ro
loader
5 to go intra pe piata de retail din Bulgaria, consolidand obiectivele de expansiune regionala

5 to go intra pe piata de retail din Bulgaria, consolidand obiectivele de expansiune regionala

Accesarea pietei de retail din Bulgaria prin parteneriatul cu Minimart deschide un nou capitol in strategia de extindere regionala 5 to go si consolideaza pozitionarea brandului in Europa de Sud-Est

5 to go face un pas important in consolidarea prezentei internationale si acceseaza piata de retail din Bulgaria, printr-un parteneriat strategic cu Minimart, un lant local de magazine de proximitate care dispune in acest moment de aproximativ 200 de puncte de vanzare si are obiective ambitioase de expansiune. Aceasta colaborare contribuie la cresterea notorietatii si dezvoltarea portofoliului international 5 to go, facilitand accesul consumatorilor din regiune la produsele brandului din gama de retail.

Extinderea regionala si cucerirea de noi piete reprezinta un pilon de business important pentru 5 to go, accelerat odata vanzarea, la finalul anului 2024, a pachetului majoritar de actiuni catre fondul de investitii Accession Capital Partners si fondul de private equity Invenio Partners, a caror experienta constituie un plus considerabil in acest proces amplu.

Accesarea pietei de retail din Bulgaria prin parteneriatul cu Minimart deschide un nou capitol in strategia de extindere regionala 5 to go si consolideaza pozitionarea brandului in Europa de Sud-Est. Vizam o evolutie semnificativa a segmentului retail in urmatorii ani, atat intern, cat si extern, mizand pe avantajul unui portofoliu de produse variat, care a ajuns rapid in topul preferintelor consumatorilor din Romania si care, totodata, corespunde tiparelor de consum din Bulgaria si specificului Minimart”, a declarat Dumitru Iliescu, managing director retail 5 to go.

Noul parteneriat marcheaza lansarea in Bulgaria a 20 de SKU-uri 5 to go, destinate consumului pentru acasa. Din sortimentatia disponibila fac parte capsulele de cafea compatibile Nespresso si Dolce Gusto, aflate in top vanzari in Romania, gama ready to drink, inclusiv Italian Sparkling Espresso si produsul vedeta Salted Caramel Macchiato, limonada Lemonvita by 5 to go si celebrele siropuri pentru cafea cu diverse arome.

Inca de la lansarea Minimart, ne-am propus sa fim aproape de clientii nostri, venind in intampinarea lor cu un mix de produse speciale, atent selectate, care sa le ofere cel mai bun raport calitate-pret si o experienta satisfacatoare de consum. Oferta 5 to go indeplineste toate aceste criterii, este extrem de versatila si completeaza excelent portofoliul nostru actual. Planuim o crestere semnificativa a retelei Minimart pe piata din Bulgaria, astfel incat sa  devenim cel mai extins lant de magazine de proximitate la nivel regional, iar compatibilitatea strategica cu 5 to go sustine obiectivele noastre comune”, completeaza CEO Minimart, Dragiya N. Dragiev.

5 to go opereaza deja doua cafenele in Bulgaria, la Ruse, si va lansa in perioada urmatoare conceptul de franciza pe aceasta piata, pentru a facilita atingerea targetului curajos de 150 de cafenele deschise in decurs de cativa ani. De altfel, prezenta locala si interactiunea directa cu consumatorii din Bulgaria au evidentiat interesul crescut al acestora pentru produsele destinate consumului acasa, confirmandu-se astfel potentialul semnificativ de dezvoltare 5 to go pe ambele canale, HoReCa si retail, pentru consolidarea obiectivelor brandului.

Despre 5 to go

5 to go a luat nastere in 2015 si a depasit in prezent pragul de 600  de unitati deschise, fiind cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lantul de cafenele ofera consumatorilor un spatiu cald si prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosita este un blend de trei origini, 100% Arabica, cu o aroma intensa si complexa. Pentru ca cifra 5 reprezinta elementul de structura a brandului, echipa 5 to go ofera clientilor cinci motive principale sa revina in oricare dintre cafenelele retelei: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea si stilul de viata.

Autori

foto
5 TO GO CONCEPT SRL
   Update cookies preferences