loader
O voce mai puternica pentru brandurile de design romanesti

O voce mai puternica pentru brandurile de design romanesti

Consumul de mobila romaneasca a scazut cu 20% in 2011, si totusi, in acest context, afacerile locale au crescut datorita exporturilor si a cererii tot mai mari venite din afara, cerere inregistrata la nivelul pietei europene si nu numai. Acestea sunt faptele.

Intampinarea exporturilor

 

Intr-adevar, daca ar fi sa subliniem radacina evolutiei, aceasta ar fi conturata in jurul exporturilor. In 2011 Romania a exportat cu 18% mai multe produse de mobilier in intreaga lume, nu numai in tarile din Uniunea Europeana. Pentru sfarsitul acestui an nu exista inca statistici, dar nu am niciun motiv sa cred ca exporturile vor inregistra un declin. Acest lucru dovedeste ca, atat din punct de vedere calitativ, cat si tehnic, mobilierul si probabil si materia prima lemnoasa, sunt foarte apreciate peste hotare.  Ceea ce ne lipseste sunt brandurile romanesti si o comunicare mai buna a brandurilor pe pietele externe.

 

Puteti citi aici articolul integral in limba engleza.