loader

Uptrading, o tendinta in crestere care implica si un comportament de cumparare mai relaxat

Unicitatea brandului Agricola consta in legatura puternica pe care o are cu traditia, careia am reusit sa-i conferim si o nota distincta de contemporaneitate.

1. Cum a fost anul 2016 pentru Agricola in ceea ce priveste dezvoltarea companiei, a brandului si vanzarile?

 

Din punct de vedere al marketingului, acesta a fost un an plin de provocari. Pentru prima data dupa multi ani am remarcat pe piata tendinta de up-trade, consumatori mai relaxati si o crestere moderata a consumului – aspecte care reprezinta premise interesante pentru piata FMCG. Dintr-o perspectiva de business, Agricola a inregistrat o crestere cantitativa pe toate segmentele care, bineinteles, s-a reflectat in vanzari mai mari. Din pespectiva brandului, ne bucuram in continuare de notorietate in randul consumatorilor, asa cum arata si cercetarile in domeniu, acesta fiind un rezultat direct al calitatii produselor si al investitiilor pe care le-am facut in brandul nostru prin campaniile integrate de publicitate pe care le-am desfasurat in ultimii patru ani.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici.
 

Autori

foto
AGRICOLA INTERNATIONAL SA