loader

2017 va aduce lansarea de noi gusturi, produse si inovatie

In prima jumatate a anului 2016, piata bauturilor a crescut cu mai mult de 5%, dar cel mai suprinzator lucru a fost ca nicio categorie din acest segment nu a inregistrat un declin.

1. Ati declarat ca Romania este o tara cu multe oportunitati interesante. Puteti sa detaliati cateva dintre oportunitatile care au aparut in 2016, precum si ce perspective de dezvoltare vedeti in anii care urmeaza?


Romania este o piata cu un potential mare in ceea ce priveste industria alimentara si a bauturilor si ramane in continuare un loc al inovatiei si al lansarii de noi categorii de produse.


O categorie care a generat un volum asteptat de vanzari in 2016 este cea a sucurilor NFC (nu din concentrat), adica sucuri obtinute prin stoarcere directa. Un alt produs bine primit pe piata din Romania este cidrul cu arome lansat, incepand cu acest an, sub diverse branduri internationale de renume. In cea de-a doua jumatate a acestui an si mai ales la anul vom vedea o atentie sporita asupra dezvoltarii acestor produse, dar pentru aceasta este nevoie si de o serie de clarificari aduse legislatiei in domeniu.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici.
 

Autori

foto
DOHLER ROMANIA SRL