loader
Studiu Up Romania: Aproape 35% dintre respondenti aleg sa mearga la restaurant in pauza de masa, incurajati de posibilitatea platii cu cardul Up Dejun

Studiu Up Romania: Aproape 35% dintre respondenti aleg sa mearga la restaurant in pauza de masa, incurajati de posibilitatea platii cu cardul Up Dejun

Ofertele speciale, reducerile exclusive si o pauza de masa mai lunga i-ar face pe cei mai multi dintre cei care au raspuns chestionarului sa ia pranzul la restaurant

Intr-un studiu online realizat recent, Up Romania a analizat obiceiurile si preferintele a peste 2.900 de respondenti din Romania, utilizatori ai cardului Up Dejun, cu privire la pauza lor de masa la restaurant. Peste jumatate dintre cei care au raspuns chestionarului (54,5%) au spus ca nu au o rutina in acest sens si ca ies o data pe luna sau chiar mai rar, in timp ce doar 4,6% obisnuiesc sa iasa foarte des la restaurant, de cinci pana la sapte ori pe saptamana.

Potrivit aceluiasi studiu, cea mai comuna metoda de organizare a pauzei de masa la serviciu este prin aducerea unui pachet de acasa (48,8%), in timp ce doar 6,6% dintre respondenti aleg sa iasa la un restaurant cu colegii.

Un motiv semnificativ care-i determina pe respondenti sa ia pranzul la restaurant mai des este posibilitatea de a plati cu cardul Up Dejun (34,9%). Alte motive includ o pauza de masa mai lunga (18%), promotii (16,3%) si o varietate mai mare de meniuri zilnice (12,6%).

Totusi, desi 47% dintre respondenti sunt familiarizati cu posibilitatea platii in restaurant cu Up Dejun, un procent semnificativ declara ca utilizeaza cardul Up Dejun in supermarketuri si magazine alimentare. Doar 1,5% il utilizeaza la restaurante.

Majoritatea respondentilor, detinatori ai cardului Up Dejun, ar dori sa beneficieze de oferte speciale (50,5%) sau reduceri exclusive pentru a fi incurajati sa-l utilizeze mai des la restaurante. In ceea ce priveste suma medie cheltuita pentru pauza de pranz la restaurant, aceasta este in principal sub 50 de lei pentru majoritatea respondentilor (50,1%), in timp ce un procent semnificativ (37,8%) cheltuie intre 50 si 100 de lei pe masa de pranz.

"Intr-un peisaj in care majoritatea aleg sa isi aduca pachetul de acasa, constatam ca posibilitatea de a plati cu cardul Up Dejun este un factor semnificativ pentru cei care aleg experienta mesei de pranz in oras. Este un aspect care ne motiveaza sa continuam sa colaboram cu partenerii nostri pentru a oferi promotii si reduceri atractive, pentru a diversifica optiunile culinare si pentru a facilita accesul la acestea prin intermediul cardului nostru. Up Dejun sustine pauzele de masa cu colegii, ca momente de relaxare si odihna, dar si ca ocazii de socializare si schimb de idei. In acest mod, angajatii isi recastiga claritatea mentala, isi imbunatatesc starea de spirit si pun bazele unei colaborari mai bune in echipa, toate contribuind la cresterea capacitatii de a gasi solutii. Cu Up Dejun, oamenii din echipa revin pregatiti sa dea ce-i mai bun din ei", spune Loredana Vatavoiu, Director de Marketing Up Romania.

Cat depre preferintele culinare, cei mai multi aleg bucataria romaneasca (63,1%), in timp ce vineri este cea mai populara zi din saptamana pentru o iesire la restaurant cu colegii, spun peste 73% dintre respondenti.

Cand vine vorba de criteriile pe baza carora isi selecteaza restaurantul preferat, beneficiarii Up Dejun spun ca sunt atenti la preturile din meniu (38.3%), recenziile pe care le are (35.4%), cat si daca restaurantul foloseste produse bio in lantul de aprovizionare sau daca sustine producatorii locali (29.2%)

Studiul a fost realizat pe platforma de tip survey - Typeform si a fost adresat prin e-mail-uri trimise catre utilizatorii Up Dejun, pe un esantion de 2.962 de respondenti din Romania.

Despre Grupul Up:

Grupul Up este un grup international si solid. Prezent in peste 30 de tari, Grupul Up isi adapteaza expertiza la specificul local. Zi de zi este alaturi de 29 de milioane de persoane din intreaga lume, prin zeci de marci de produse si servicii.

www.up.coop

Despre Up Romania:

Up Romania face parte din Grupul Up, deserveste peste 25.000 de clienti si peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenta de peste 20 de ani in Romania, compania ofera diverse instrumente de motivare si solutii financiare avantajoase pentru performanta businessului companiilor, printre care se numara produse si servicii pentru salariati, platforma de beneficii flexibile Up MultiBeneficii, solutii digitale interactive de incentivare si recompensare STIM Online, servicii dedicate comerciantilor, precum si solutii personalizate pentru modernizarea sectorului de actiune sociala.

Up MultiBeneficii este solutia Up Romania dedicata companiilor, ce ofera gestionarea eficienta a beneficiilor extrasalariale puse la dispozitia angajatilor. Platforma Up MultiBeneficii prezinta un pachet atractiv de beneficii si oferte speciale ce pot fi alese chiar de catre angajat in functie de nevoile sale, generand un avantaj competitiv pe piata pentru angajator, iar pentru angajat, autonomie si flexibilitate. 

Prin intermediul campaniei „Redefinim Munca”, Up Romania isi propune sa schimbe perspectiva asupra muncii, aducand schimbari semnificative in abordarea acesteia.

Up Romania este certificata Great Place to Work, al doilea an consecutiv in 2023.

Mai multe detalii pe www.upromania.ro.

Aplicatia Up Mobil poate fi descarcata de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Autori

foto
UP ROMANIA SRL