loader
HUAWEI Ads ajunge in finala DigiDay Technology Awards

HUAWEI Ads ajunge in finala DigiDay Technology Awards

Platforma de mobile marketing pentru cei 730 de milioane de utilizatori de dispozitive Huawei iese in evidenta printre sutele de participanti la competitie

Huawei Consumer Business Group anunta calificarea platformei HUAWEI Ads in finala DigiDay Technology Awards, la categoria „Cea mai buna platforma de mobile marketing". Competitia DigiDay Technology Awards ofera recunoastere si premiaza tehnologia care contribuie la modernizarea media si a marketingului.

HUAWEI Ads a fost nominalizata pentru o campanie pilot recenta, realizata pentru Lidl, lantul german de supermarketuri accesibile, si agentia sa media din Portugalia, Havas Media Group. Campania publicitara a ajutat Lidl sa gaseasca o platforma noua si eficienta pentru a creste numarul de utilizatori din Portugalia. Aceasta s-a remarcat printre alte sute de propuneri inscrise pentru titlul de cea mai buna platforma pentru furnizarea solutiilor de mobile marketing intre dispozitive.

HUAWEI Ads integreaza algoritmii si arhitectura care stau la baza dispozitivelor Huawei, pentru a oferi agentilor de publicitate si editorilor modalitati unice si orientate spre performanta, in scopul de a ajunge la audienta globala de 730 de milioane de utilizatori de dispozitive Huawei. Asemenea proiectului din Portugalia pentru lantul global de retail Lidl, ce se afla in plina expansiune, Huawei Ads poate oferi formate publicitare de baza pe canalele de afisare si cautare, inclusiv reclame native, video, bannere si reclame platite. Astfel, aceasta ajuta in mod eficient la obtinerea unei baze de utilizatori si la obtinerea de rezultate pozitive. 

Toate nominalizarile in cadrul premiilor Digiday Technology Awards sunt evaluate de un juriu format din persoane cu experienta, cu o vasta expertiza in domeniul tehnologiei, marketingului si dezvoltarii de produse. Acestia sunt in cautarea companiilor sau a campaniilor care au descoperit provocarile ariilor mentionate, au creat oportunitati si au avut rezultate de succes in ultimele 12 luni.

Lista completa a finalistilor va fi anuntata pe 17 noiembrie. Mai multe informatii despre HUAWEI Ads pot fi gasite aici: https://ads.huawei.com.

Despre HUAWEI Ads

HUAWEI Ads este o platforma de mobile marketing adaptata pentru dispozitivele Huawei. Prin integrarea algoritmilor si a arhitecturii de baza, aceasta platforma ofera agentilor de publicitate modalitati unice si orientate spre performanta, in scopul de a ajunge la o audienta globala de utilizatori de smartphone-uri. Aceasta ofera o gama larga de formate publicitare mainstream pe canalele de afisare si cautare, inclusiv reclame native, video, bannere si reclame platite celor peste 730 de milioane de utilizatori ai dispozitivelor Huawei din intreaga lume. Pe langa platforma HUAWEI Ads, care este dedicata difuzarii de reclame, oferim, de asemenea, serviciul de publicare HUAWEI Ads, care permite dezvoltatorilor sa integreze kitul HUAWEI Ads si sa genereze venituri suplimentare din aplicatiile lor.

Despre Huawei Consumer BG

Produsele si serviciile Huawei sunt disponibile in peste 170 de tari, deservind o treime din populatia lumii. Compania detine 14 centre R&D in tari precum Germania, Suedia, India si China. Huawei Consumer BG este una dintre cele 3 filiale ale companiei si include smartphone-uri, computere si tablete, dispozitive din gama wearable si servicii cloud, etc. Cu aproape 30 de ani de expertiza in domeniul telecomunicatiilor, Huawei ofera tehnologii inovatoare consumatorilor de pretutindeni.

Pentru mai multe informatii, vizitati https://www.huawei.com/en

Pentru noutati despre Huawei Consumer BG, urmariti-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

Youtube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero 

Community: Comunitatea Huawei

Autori

foto
HUAWEI CONSUMER BUSINESS GROUP