loader
Doua echipe, o viziune: regandirea personalizarii experientei digitale in domeniul serviciilor financiare

Doua echipe, o viziune: regandirea personalizarii experientei digitale in domeniul serviciilor financiare

KPMG si FLOWX.AI reconstruiesc experienta digitala a clientilor

• Organizatiile vor beneficia de expertiza vasta a KPMG in zona de customer experience si de cea a platformei de transformare digitala enterprise a FLOWX.AI

• Consumatorii digitali influenteaza evolutia pietei si cauta servicii digitale personalizate, cu valoare adaugata mare, asa cum reiese din raportul KPMG 2021 Romanian Customer Experience Excellence Report

• In toate industriile, consumatorii valorizeaza experientele personalizate care genereaza incredere

KPMG si FLOWX.AI anunta astazi colaborarea strategica prin care ajuta organizatiile sa dezvolte experiente digitale unificate, personalizate si centrate pe client. In urma colaborarii celor doua companii, organizatiile mari isi pot crea produse si servicii digitale eficient si personalizat, la doar o fractiune din resursele de timp si cost asociate dezvoltarilor digitale traditionale.

KPMG este una dintre cele mai importante companii de consultanta de business, utilizand modelul KPMG Connected Enterprise pentru a oferi transformari digitale complexe. Acest model aliniaza fiecare proces, functie si relatie a organizatiei pe un singur obiectiv, valorificand puterea si potentialul clientilor de a genera crestere profitabila si sustenabila. Instrumentele, metodele, framework-urile si solutiile gandite in cadrul KPMG Connected Enterprise isi iau informatia din insight-urile profunde ale fiecarei industrii, dar perspectiva este centrata pe aspectul practic si pe urmarirea rezultatelor. Pe de o parte, asigura obtinerea rapida de valoare, pe de alta parte, creeaza un mediu nou in care agilitatea si accelerarea inovatiei fac parte din realitatea de business.

KPMG, in recentul Customer Experience Report, sustine ca pe toate categoriile de servicii analizate, utilizatorii se asteapta sa cheltuiasca cu 21% mai putin decat inainte de pandemie, cautand cu prioritate experiente personalizate si cu un bun raport value-for-money. In acest context, companiile trebuie sa isi regandeasca strategiile de transformare digitala in jurul diverselor segmente de clienti. Aceasta presupune dezvoltarea celor mai potrivite oferte digitale, luand in considerare cei sase piloni ai experientei clientilor si utilizand o tehnologie scalabila, rapida si care permite customizarea pe toate canalele.

FLOWX.AI, startup-ul de tehnologie care a obtinut una dintre cele mai mari runde de finantare de tip seed din Europa la sfarsitul lui 2021, ajuta organizatiile sa-si creeze rapid experiente digitale de tip omnichannel, unificate si personalizate, fara a schimba sistemele existente. Compania ofera o noua tehnologie revolutionara - FLOWX ZeroRedeploy™ - care permite dezvoltarea experientelor digitale de tip omnichannel de 40 de ori mai rapid, precum si oferirea de solutii complete pe zona serviciilor financiare in domeniile asigurarilor si bancar (retail si corporate) - FLOWBANKING.AI si FLOWINSURANCE.AI, pe langa capabilitatile de dezvoltare si integrare ale FLOWX.AI.

Colaborarea ne-a adus aproape de profesionisti cu acelasi mindset concentrat pe inovatie si pe identificarea noilor directii digitale. Pornind de la cercetarile aprofundate asupra comportamentului clientilor realizate de KPMG la nivel local si international si extinzand metodele si instrumentele noastre, aducem alaturi de FLOWX.AI o oferta valoroasa pentru orice organizatie care isi doreste sa ramana relevanta in era disruptiva a digitalizarii”, declara Victor Iancu, Associate Partner, Strategy & Experience Design KPMG.

Suntem entuziasmati de parteneriatul cu KPMG, prin care ducem la un nivel superior viziunea noastra comuna – aceea ca organizatiile sa ofere rapid si eficient experiente digitale de valoare. Nu am vazut nicio organizatie care sa fie incantata de viteza si costurile la care poate oferi si ajusta experientele digitale catre clienti si angajati. Pe langa dezvoltarea rapida, FLOWX.AI si KPMG le ofera acum companiilor un instrument strategic fundamental - agilitatea digitala. Reusind sa construim in saptamani ceea ce anterior dura ani, la o fractiune din costul obisnuit, nu este doar un atu tactic, ci un avantaj critic pentru extindere si pentru cresterea cotei de piata”, adauga Ioan Iacob, CEO si cofondator FLOWX.AI.

Cele doua companii le vor oferi clientilor un portofoliu extins de solutii de consultanta si de tehnologie precum segmentarea clientilor si design-ul experientei digitale, generarea ofertei, conceperea si implementarea noului model de business, rapid prototyping, dezvoltarea rapida de aplicatii cu focus pe introducerea rapida in piata si cu return imediat pentru clienti si angajati.

Despre KPMG

Firmele membre KPMG opereaza in 145 de tari si teritorii, iar in anul financiar 2021 angajau peste 236.000 de parteneri si angajati, oferind servicii profesionale pentru afaceri, autoritati publice, agentii din sectorul public, entitati non-profit si, prin firmele KPMG de audit, pietelor de capital. KPMG este dedicat calitatii si excelentei in servicii in tot ceea ce facem, furnizand clientilor tot ce avem mai bun si obtinand increderea publica prin actiunile noastre profesionale si personale. Pentru mai multe detalii despre expertiza extinsa a KPMG in strategie si design centrat pe uman, precum si despre cel mai recent Raport privind Excelenta in Experienta Clientului, accesati Customer Experience Excellence Report 2021 - KPMG Romania (home.kpmg).

Autori

foto
KPMG ROMANIA SRL