loader
Divizia de marketing externalizat a agentiei The Public Advisors la un an de activitate: expertiza in FMCG, real estate, automotive si sectorul nonguvernamental

Divizia de marketing externalizat a agentiei The Public Advisors la un an de activitate: expertiza in FMCG, real estate, automotive si sectorul nonguvernamental

Clientii pot beneficia de consultanta integrata de Marketing si PR

Agentia de relatii publice si comunicare, The Public Advisors, si-a extins anul trecut portofoliul cu o divizie integrata de marketing. Aceasta completeaza aria de servicii oferite clientilor. In primul an de activitate, The Public Advisors a gestionat campanii de marketing externalizat pentru clienti din FMCG, real estate, automotive si sectorul nonguvernamental.

Clientii pot beneficia de consultanta integrata de Marketing si PR, cu un singur punct de contact, beneficiind de expertiza garantata a consultantilor, implementare 360° si posibilitatea relocarii temporare in-house a unui expert.     

Completarea cu aceasta noua componenta de marketing externalizat a portofoliului de servicii pe care le furnizam clientilor a venit ca un pas firesc in dezvoltarea noastra, dar si ca o confirmare a trendului spre care se indreapta industria comunicarii, in ansamblu. Dupa mai multe solicitari din partea clientilor de a implementa si proiecte de marketing, am simtit ca este o nevoie in piata de a oferi companiilor si aceasta optiune. Atat sectorul de marketing, cat si cel de comunicare, si-au extins sfera de acoperire si se adreseaza de multe ori aceluiasi public, din ce in ce mai numeros. Astfel ca juxtapunerea acestor domenii reprezinta un aspect prin care comunicarea se poate adapta si poate raspunde la nevoile actuale ale mediului de business”, spune Simona Dan, Managing Partner, The Public Advisors

In prezent, prin divizia de marketing externalizat, The Public Advisors deserveste atat clienti aflati deja in portofoliu, dar si clienti noi, exclusiv pentru astfel de activitati. Cele mai accesate servicii sunt cercetare si analiza, crearea si coordonarea strategiei de brand, implementarea acesteia atat pe mediile offline, cat si online.

Coordonarea dintre PR si Marketing ofera oricarui business o mai mare siguranta si un control mai bun in ceea ce priveste diseminarea mesajelor. Aceste doua domenii au fost dintotdeauna interconectate, insa in ultimii ani am simtit in randul companiilor o si mai mare nevoie de a le ingloba. Chiar si la nivel international, majoritatea specialistilor in comunicare considera ca relatia dintre PR si Marketing va deveni mult mai fireasca si va contribui definitoriu la eficientizarea comunicarii. Dupa o perioada provocatoare pentru bugetele de marketing, observam o relansare a campaniilor, inclusiv in mediul offline. Cu siguranta, cei 13 ani de experienta in comunicare pe industrii diverse, ne ofera capacitatea de a ne adapta oricarui business si de a intelege rapid nevoile clientilor, astfel incat sa devenim un partener de incredere pentru derularea intregului proces de marketing”, spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public Advisors.  

In SUA, aproape doua treimi din companii deja externalizeaza in mod constant toate sau o parte din activitatile lor de marketing catre agentii, majoritatea alegand contracte pe termen lung (53%), restul optand pentru colaborari punctuale, pe anumite proiecte. Solicitarile de expertiza externa pentru activitatile de marketing sunt adresate de companii indiferent de dimensiune sau industrie, inclusiv de antreprenori. Acest lucru confirma faptul ca mediul de afaceri pune un accent important pe expertiza si know-how-ul agentiilor in ceea ce priveste planurile lor de dezvoltare, atat din punct de vedere strategic, cat si operational, dar si in contextul peisajului media actual din ce in ce mai complex. 

Marketingul pentru asociatii si ONG-uri, desi se afla la inceput de drum, devine o expertiza tot mai relevanta, acestea intelegandu-i contributia in realizarea obiectivelor. La nivel european, 37% dintre ONG-uri au intreprins si campanii de marketing. Dintre acestea, 43% au fost realizate printr-un departament de Marketing, 37% direct de catre Management si 19% au externalizat catre alti profesionisti din afara asociatiei.     

Despre The Public Advisors:

Agentia The Public Advisors are treisprezece ani de experienta pe piata de comunicare din Romania si este formata dintr-o echipa de specialisti in comunicare pasionati de orchestrarea armonioasa a relatiilor dintre brand si consumatori. Promisiunea pe care o fac clientilor se indreapta catre construirea unei reputatii durabile prin experiente relevante. Portofoliul de clienti: Bosch Romania, BNP Paribas Personal Finance Romania, Euler Hermes Romania – parte a grupului Allianz, HAGAG Development Europe, P3 Logistic Parks, Asociatia Zi de Bine, Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, Ideologiq, Alevia,  the date., brio.ro, SofMedica, Anadolu, Asociatia Mai mult Verde, Asociatia Berarii Romaniei, Unilever (Clear), CVW Technologies. 

Autori

foto
THE PUBLIC ADVISORS