loader
Unilever isi uneste fortele cu campania „1 centimetru de fapte - cu totii in linia intai” prin Crucea Rosie Suceava, pentru a achizitiona o unitate mobila de terapie intensiva

Unilever isi uneste fortele cu campania „1 centimetru de fapte - cu totii in linia intai” prin Crucea Rosie Suceava, pentru a achizitiona o unitate mobila de terapie intensiva

Pentru Unilever, sustinerea nevoilor societatii si a comunitatilor locale se afla de multi ani in topul listei de prioritati

Trecem printr-o perioada fara precedent, in care pandemia COVID-19 pune presiune uriasa asupra sistemelor medicale din intreaga lume. Pentru a putea face fata acestei situatii, este necesar ca sectorul privat si ONG-urile sa dea dovada de solidaritate si sprijin fata de societate.

Pentru Unilever, sustinerea nevoilor societatii si a comunitatilor locale se afla de multi ani in topul listei de prioritati. Compania isi continua angajamentul pe termen lung pentru o viata durabila, alaturandu-se lui Stefan Mandachi si Crucii Rosii Suceava intr-un proiect menit sa salveze vieti, atat in aceasta perioada de grea incercare, dar si pe viitor.

Unilever a decis sa isi uneasca fortele prin Crucea Rosie Suceava cu campania „1 centimetru de fapte – cu totii in linia intai”, initiata de Stefan Mandachi, pentru a lupta impotriva COVID-19, ajutand locuitorii din Suceava, regiunea cea mai afectata de pandemie din Romania. Suma donata de Unilever South Central Europe catre Crucea Rosie Suceava va contribui la achizitionarea unei unitati mobile de terapie intensiva dotata cu 12 paturi, iar impreuna cu partenerii sai, la utilarea acestei unitati cu tot ce este necesar pentru a o face functionala. Pentru achizitia acestei unitati mobile de terapie intensiva, Unilever South Central Europe alaturi de divizia de inghetata din Suceava, reprezentata de brandul Betty Ice, contribuie cu 320.000 de euro.

Traim momente pe care le-am tratat mai mult ca pe un scenariu posibil si care, din nefericire, au devenit realitate. Sistemele medicale din intreaga lume sunt sub o presiune teribila. E trist si ingrijorator sa vezi impactul teribil pe care il are coronavirusul asupra Romaniei, in general, si in mod special in zona Sucevei. Suntem in stransa legatura cu autoritatile si societatea civila in lupta impotriva acestei pandemii si cautam solutii sa sprijinim nevoile oamenilor. Unilever crede in solidaritate si responsabilitate sociala si de aceea contribuim cu toate fortele si resursele necesare pentru a minimiza impactul acestei pandemii in Romania. Dincolo de solidaritate si responsabilitate mai credem foarte tare in colaborare ca si instrument de amplificare a unei actiuni si de aceea suntem hotarati sa ne unim fortele, in solidaritate cu partenerii nostri, pentru a raspunde la aceasta pandemie ca o echipa, contribuind fiecare cu timp, abilitati si bani,” declara Ionut Ilie, General Manager al diviziei de Inghetata din cadrul Unilever South Central Europe.

Aceasta unitate mobila dotata cu 12 paturi de terapie intensiva poate fi folosita si mutata rapid oriunde este nevoie pe durata pandemiei, dar si ulterior in situatii de calamitati sau dezastre, si are ca scop cresterea capacitatii spitalelor si a sistemului medical in general, de ingrijire a pacientilor la standarde inalte.

Apreciem sprijinul Unilever si al celorlalti donatori in lupta impotriva acestei pandemii. Unitatea mobila de terapie intensiva achizitionata cu ajutorul Unilever creste semnificativ capacitatea de tratare a persoanelor afectate si aduce speranta oamenilor din regiune. Suntem recunoscatori tuturor donatorilor, persoanelor fizice si companiilor care au dovedit solidaritate in aceasta perioada de criza. Fara ajutorul lor nu am fi reusit sa facem aceste achizitii,” a precizat Corneliu Dediu, Director Crucea Rosie Suceava.

Le sunt recunoscator partenerilor nostri de la Unilever si diviziei de inghetata din Suceava pentru contributia colosala adusa campaniei noastre, ajutand astfel Bucovina sa treaca peste aceasta grea incercare. Am reusit sa acumulam probabil cea mai mare suma din strangerile de fonduri din Romania si nu intentionam sa ne oprim aici. Vreau sa multumesc tuturor voluntarilor si donatorilor care au sustinut campania noastra. Toti banii stransi au fost si vor fi cheltuiti cu maxima responsabilitate, eficienta si transparenta pentru a ajuta spitalele din Suceava si oamenii sever afectati de virus”, a declarat Stefan Mandachi, initiatorul campaniei „Cu Totii In Linia Intai” lansata in colaborare cu Crucea Rosie Suceava.

Campania de strangere de fonduri „Cu Totii In Linia Intai” initiata de antreprenorul Stefan Mandachi si filiala Crucea Rosie Suceava vinde simbolic prin intermediul platformei www.1cm.ro fiecare centimetru din metrul de autostrada construit in Suceava. Banii obtinuti din donatii sunt folositi pentru achizitia de ventilatoare si de echipamente medicale necesare spitalului din municipiul Suceava sau altor spitale din judetul Suceava, fiind regiunea cu cel mai mare numar de victime COVID-1.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente si produse de ingrijire personala, prezent in peste 190 de tari, ajungand la 2,5 miliarde de consumatori in fiecare zi. Compania are 155,000 de angajati si a generat vanzari in valoare de 51 miliarde euro in 2018. Peste jumatate (60%) din businessul companiei se desfasoara pe pietele emergente sau in curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi gasite in casele din intreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s si Magnum.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viata sustenabil, compania si-a propus:

· Sa ajute mai multe de un milliard de oameni sa actioneze pentru a isi imbunatati sanatatea si starea de bine pana in 2020.

· Sa reduca la jumatate amprenta de mediu a produselor pana in 2030.

· Sa imbunatateasca viata a milioane de oameni pana in 2020.

Planul Unilever creeaza valoare, determinand cresterea businessului si a increderii, eliminand costuri si reducand riscurile. In 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decat restul businessului in comparatie cu 46% in 2017.

Inca din 2010 am luat masuri prin Planul nostru Unilever pentru viata durabila (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni sa isi imbunatateasca sanatatea si starea de bine, sa decupleze cresterea noastra de amprenta asupra mediului inconjurator, in timp ce crestem impactul nostru social pozitiv. Am inregistrat deja progrese semnificative si continuam sa ne extindem ambitia – cel mai recent angajament pe care l-am facut este ca pana in 2025 sa ne asiguram ca 100% din ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Desi mai avemt inca multe de facut, suntem mandri ca am fost recunoscuti in 2019 ca lider in Dow Jones Sustainability Index si recunoscuti ca si companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.

Pentru mai multe informatii despre compania si brandurile Unilever vizitati www.unilever.com. Pentru mai multe informatii despre Unilever si planul sau pentru un stil de viata sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt beneficie atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari. In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti. Pentru mai multe informatii despre compania Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.ro.

Autori

foto
UNILEVER ROMANIA SA