loader
Tuborg da tonul experientelor memorabile cu o noua campanie

Tuborg da tonul experientelor memorabile cu o noua campanie

Tuborg lanseaza o executie digitala locala spectaculoasa a campaniei globale de imagine a brandului, acompaniata de o piesa care da tonul si intensifica vibratiile verii la maximum.

Creata in spiritul conceptului „Impreuna schimbam perspectiva”, lansat la nivel global in 2023 si inspirat de eticheta inclinata a brandului, campania readuce in prim-plan atitudinea neconventionala si valorile emblematice Tuborg, reunind energiile creative ale unora dintre cei mai trendy si originali artisti si creatori de continut ai momentului: Irina Rimes, Graure si Ana Gum.

Intr-o executie creativa de exceptie, noua campanie plaseaza in lumina reflectoarelor piesa „Dau tonul”, o melodie care poarta amprenta muzicala inconfundabila a Irinei Rimes, cu versuri ancorate in spiritul liber si in filozofia nonconformista a brandului Tuborg, si un videoclip dinamic si exuberant, in care creativitatea lui Graure si energia Anei Gum aduc mesajul marcii mai aproape de publicul tanar.

Noua campanie lansata de Tuborg transpune in plan local filozofia campaniei globale, aducand consumatorii romani mai aproape de conceptul dezvoltat la nivel international. Colaborarea cu artistii nu este intamplatoare, prin ei aducem la viata filozofia brandului in diverse contexte. Arta, muzica si dansul demonstreaza aplicabilitatea universala a filozofiei noastre, apropiindu-ne de cultura tinerilor si vorbind pe limba lor. Activarile de brand la festivalurile de top si prezenta pe TikTok subliniaza angajamentul nostru de a ramane relevanti si conectati cu publicul tanar. Cu aceasta campanie, ii provocam pe tineri sa exploreze noi directii si sa isi depaseasca limitele, inspirandu-i sa se dezvolte si sa imbratiseze noi oportunitati. Mesajul Tuborg este transmis pe ritmuri muzicale de catre Irina Rimes care, in calitate de ambasador al brandului, ne ajuta sa dam tonul acestei campanii. Este pentru prima data cand Tuborg dezvolta o campanie de imagine special conceputa pentru mediul digital si, gratie unei abordari modulare, ea poate fi usor adaptata si implementata pe toate canalele de comunicare online”, a spus  Sorin Buzea, Senior Brand Manager Tuborg.

„Traim intr-o lume alerta, definita prin continua schimbare. Activam intr-un sector dinamic, in care preferintele consumatorilor evolueaza constant, rafinate de numeroasele posibilitati de explorare a gustului. Acest context provocator sta la baza misiunii Tuborg de a ramane un brand puternic, fidel valorilor sale traditionale, dar mereu actual si relevant pentru consumatori. Iar aceasta misiune de brand ne motiveaza sa fim curajosi si creativi in campaniile noastre, sa demonstram ca suntem la fel de efervescenti, deschisi la noi experiente si capabili sa imbratisam noi perspective precum clientii nostri cei mai exigenti. Aceasta campanie reflecta spiritul tanar si mentalitatea atipica a brandului Tuborg. Mesajul ei ne indeamna sa savuram schimbarea de perspectiva adusa de Tuborg si sa ne atingem potentialul maxim, prin experiente creative care depasesc granitele conventionale. Este un mesaj puternic si optimist, ancorat in realitatea vietii actuale, pe care-l transpunem in toate materialele de comunicare din mediul digital, dar si in activarile campaniei din zona offline”, a declarat Simona Potecu, Vicepresedinte Marketing Tuborg Romania.

Cu noua campanie, Tuborg invita tinerii romani sa-si schimbe perspectiva asupra intamplarilor zilnice si sa transforme monotonia cotidiana in oportunitati pentru distractie si in experiente creative memorabile. Folosindu-se de rime inspirate si de miscari angulare neasteptate ale camerei de filmat, spotul campaniei le arata tinerilor ca atunci cand indraznesti sa iesi din tipare si sa privesti lucrurile altfel, dintr-un unghi diferit, ti se deschid noi drumuri si perspective care te inspira sa iti depasesti limitele, sa devii mai creativ, mai bun in tot ceea ce faci, si sa cuceresti scena vietii cu energia ta unica. 

Noua campanie Tuborg este prezenta si in mediul offline, in diverse executii si activari expuse in cadrul unora dintre cele mai importante evenimente muzicale ale verii. Videoclipul „Dau Tonul”, o piesa scrisa de Irina Rimes si produsa de Alex Cotoi, poate fi urmarit aici.

Despre Tuborg Romania (URBB)

Tuborg Romania este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata locala si singurul berar din Bucuresti dezvoltat printr-o investitie greenfield. Tuborg Romania are un portofoliu format din marci internationale si romanesti, care include si o selectie variata de beri speciale. In prezent, portofoliul include marcile de bere Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum si Granini pe piata bauturilor racoritoare

Autori

foto
TUBORG ROMANIA (URBB)