Votul exprimat de comunitatea de business va fi premiat alaturi de solutia IoT castigatoare din fiecare tara participanta in concurs. Astfel, compania-suporter a solutiei castigatoare care a avut cel mai convingator argument in favoarea acesteia va beneficia de expunere in cadrul unei campanii de promovare in valoare de pana la 20.000 de euro.
Proiectele pot fi votate in perioada 11 mai – 22 iunie pe platforma www.wallofbusiness.ro, iar in urma votului comunitatii de business, solutiile cu cel mai mare punctaj vor fi evaluate de un juriu de experti.
Solutia castigatoare va beneficia de o campanie nationala de promovare, dezvoltata de Telekom, in valoare de 30.000 de euro, si va deveni partener Telekom Romania. De asemenea, juriul va acorda un premiu special pentru cea mai buna solutie Internet of Things la nivel international, pe care Deutsche Telekom o va include in portofoliul celor 8 tari participante in concurs. Mai mult, dezvoltatorul ei va participa alaturi de Deutsche Telekom la un targ de profil, beneficiind de promovare in valoare de 10.000 euro.
Competitia „Business Wall of Fame” se deruleaza in Romania si in alte 7 tari europene (Austria, Croatia, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia si Slovacia). Concursul se adreseaza dezvoltatorilor care doresc sa isi promoveze solutiile IoT si sa le faca accesibile publicului larg. Se pot inscrie in competitie solutii deja disponibile la vanzare sau in stadiul de lansare pe piata.
Rezultatele editiei din acest an a competitiei vor fi anuntate pe 7 iulie 2015.
Pentru mai multe informatii despre competitie, participare, votare, termeni si conditii, va rugam vizitati: www.wallofbusiness.ro.
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand ofera servicii integrate de telecomunicatii, astfel incat clientii sa beneficieze de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet de mare viteza si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de inalta calitate si exclusivitati. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care sa sprijine companiile sa devina mai competitive si mai agile.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.
TELEKOM ROMANIA
Corporate Communication
Telefon: +40 21 400 6551
E-mail: mediarelations@telekom.ro