loader
Syscom Digital ofera in prezent solutii de retail pentru viitor

Syscom Digital ofera in prezent solutii de retail pentru viitor

Compania a expus o gama variata de rafturi interactive unice, care transforma cumparaturile intr-o incursiune in universul tehnologiei

In perioada 9-11 octombrie 2019, la Romexpo, in cadrul  Expo Shop, eveniment dedicat activitatilor de retail si noutatilor tehnologice aparute in domeniu,  au fost prezentate solutii de retail  ale prezentului si viitorului.

Fiind la curent cu tendintele comportamentului de consum a generatiilor actuale si viitoare si folosind know-how si tehnologie inovativa, prezenta agentiei Syscom Digital la Retail Expo 2019 a insemnat un adevarat reper in materie de inovatie, aducand prin divizia sa de Interactive Retail solutii digitale care traseaza coordonatele actului de cumparare intre eficienta si spectaculozitate. Agentia dezvolta concepte creative, mecanici de interactiune cu consumatorii, precum si dispozitive specifice ce incorporeaza tehnologie inovativa adresata retail-ului, cu focus pe rezultate (vanzari), pentru a-i aduce pe consumatori din mediul online si a finaliza experienta (achizitia) in magazine.

Video de prezentare: https://www.youtube.com/watch?v=Cu4nzWacNGw&feature=youtu.be

Syscom Digital a expus o gama variata de rafturi interactive unice,  care transforma cumparaturile intr-o incursiune in universul tehnologiei, propulsand o activitate simpla pana la nivelul unei experiente HD.

Tehnologia este, desigur, un atu, insa, fara o maniera practica de a o pune in evidenta, isi poate pierde din valoare. Inovatia isi are esenta in utilitate, de aceea ne concentram ca echipamentele care ajung in faza de implementare sa fie o solutie optima din mai multe perspective: functionalitate, eficienta si obtinere rezultate frumoase, atractivitate, usurinta in utilizare.

Fiecare dispozitiv incorporeaza o serie de caracteristici si raspunde unor necesitati punctuale, dar poate fi personalizat pentru a corespunde cat mai bine cu tipologia campaniei sau nevoile retail-ului. Am investit foarte mult in divizia de Interactive Retail si cel mai important este ca rezultatele se vad atat din perspectiva proprie, cat si din cea a clientilor si mai ales a interesului venit de peste hotare. Suntem incantati ca cei care au intrat in contact cu solutiile noastre au vazut in ele rafturile viitorului, punctul ideal de contact si interactiune cu clientii sau locul de intalnire dintre online si offline, repere pentru un retail modern. ”, ne-a declarat Maia Novolan, Managing Director Syscom Digital

Despre Interactive Retail by Syscom Digital

Interactive Retail (www.interactive-retail.ro) este cea mai noua dintre diviziile Syscom Digital (www.syscomdigital.ro), alaturi de cele de marketing interactiv si experiential marketing, prin care agentia dezvolta proiecte si tehnologie pentru retail, cu focus pe vanzari si interactiunea cu clientii.

Agentia realizeaza proiecte in-house, utilizand device-uri digitale speciale: rafturi interactive de diverse tipuri ce ofera interactiune cu produsele si content video, ecrane touch integrate in teatralizari, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete si dezvoltare de aplicatii mobile si AR, interactiune Kinect, proiectii interactive de branding, etc.

Din recuzita proprie fac parte o varietate mare de infochioscuri digitale special concepute pentru afisajul dinamic de continut personalizat dotate cu printere termice/foto, cititoare de coduri de bare, senzori, webcams si alte tool-uri aditionale; Totemuri Display Touch (TDT) dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse in retail sau zone publice pentru brand engagement; proiectii interactive avand produsele ca trigari de interactiune etc

Autori

foto
SYSCOM DIGITAL SRL