loader
Schimbari in echipa de conducere Betty Ice

Schimbari in echipa de conducere Betty Ice

Iustina Haler-Monoranu este noul Director al fabricii din Suceava

Unilever anunta numirea in functie a Iustinei Haler-Monoranu pe pozitia de Manager al fabricii Betty Ice din Suceava, incepand cu 15 iunie. Din acest rol, Iustina va lucra in stransa legatura atat cu echipa globala Unilever, cat si cu echipa locala, asigurand o buna continuitate a operatiunilor fabricii.

Responsabilitatile detinute anterior de Vasile Armenean, fondatorul Betty Ice, au fost preluate din aceasta primavara de catre Ionut Ilie, Manager General al diviziei de inghetata din cadrul Unilever South Central Europe.

Este un moment important si emotionant. Fondatorul brandului Betty Ice, Vasile Armenean, a hotarat sa isi dedice timpul pentru alte proiecte. Ii multumesc pentru tot ce a construit si ma bucur ca l-am cunoscut si ca am avut ocazia sa lucram si sa crestem businessul de inghetata alaturi de el si de echipa pe care a format-o de-a lungul timpului. In acelasi timp, ii urez Iustinei bun venit in echipa Unilever South Central Europe! Suntem incantati sa avem o colega cu experienta si profesionalismul ei”, declara Ionut Ilie, Manager General al diviziei de inghetata din cadrul Unilever South Central Europe.

Ma bucur sa ma alatur echipei Unilever si sa am ocazia sa contribui la dezvoltarea segmentului de inghetata din cadrul companiei. Este o provocare si, in acelasi timp o onoare sa ma ocup de buna functionare a uneia dintre fabricile cu traditie in Romania si sa continui, alaturi de colegii mei, povestea Betty Ice inceputa acum peste 26 de ani”, declara Iustina Haler-Monoranu, Manager Fabrica Betty Ice

Anterior, Iustina Haler-Monoranu a ocupat functia de Quality System of Suppliers and Complaints Treating Manager in cadrul Lactalis Romania. Cu peste 23 de ani experienta in industria alimentara, Iustina a ocupat de-a lungul timpului functii in Procurement, Calitate si Productie in Dorna Lactate, precum si functia de Sef de fabrica la Mopan Vatra Dornei.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente si produse de ingrijire personala, prezent in peste 190 de tari, ajungand la 2,5 miliarde de consumatori in fiecare zi. Compania are 155,000 de angajati si a generat vanzari in valoare de 51 miliarde euro in 2018. Peste jumatate (60%) din businessul companiei se desfasoara pe pietele emergente sau in curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi gasite in casele din intreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum si Betty Ice.  

 Prin Planul Unilever pentru un stil de viata sustenabil, compania si-a propus:

• Sa ajute mai multe de un milliard de oameni sa actioneze pentru a isi imbunatati sanatatea si starea de bine pana in 2020.  

• Sa reduca la jumatate amprenta de mediu a produselor pana in 2030.  

• Sa imbunatateasca viata a milioane de oameni pana in 2020.  

Planul Unilever creeaza valoare, determinand cresterea businessului si a increderii, eliminand costuri si reducand riscurile. In 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decat restul businessului in comparatie cu 46%  in 2017.

Inca din 2010 am luat masuri prin Planul nostru Unilever pentru viata durabila (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni sa isi imbunatateasca sanatatea si starea de bine, sa decupleze cresterea noastra de amprenta asupra mediului inconjurator, in timp ce crestem impactul nostru social pozitiv. Am inregistrat deja progrese semnificative si continuam sa ne extindem ambitia – cel mai recent angajament pe care l-am facut este ca pana in 2025 sa ne asiguram ca 100% din ambalajele noastre din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Desi mai avemt inca multe de facut, suntem mandri ca am fost recunoscuti in 2019 ca lider in Dow Jones Sustainability Index si recunoscuti ca si companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.

Pentru mai multe informatii despre compania si brandurile Unilever vizitati www.unilever.com

Pentru mai multe informatii despre Unilever si planul sau pentru un stil de viata sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmareste crearea unui viitor mai bun, in fiecare zi. Ii ajutam pe oameni sa arate bine, sa se simta bine si sa ia ce e mai bun din viata, cu branduri si servicii care sunt beneficie atat pentru consumatorii nostri, cat si pentru alti oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum  cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari.  In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti.

Pentru mai multe informatii despre compania Unilever si brandurile sale, vizitati www.unilever.ro.

Autori

foto
UNILEVER ROMANIA SA