loader
Pentru ca impreuna suntem mai fericiti, PURINA® celebreaza Ziua Internationala a Animalelor

Pentru ca impreuna suntem mai fericiti, PURINA® celebreaza Ziua Internationala a Animalelor

PURINA® celebreaza Ziua Internationala a Animalelor, o zi dedicata celor peste 340 de milioane de animale de casa din Uniunea Europeana

PURINA®, unul din cei mai mari producatori de hrana de pisici si caini la nivel mondial, detinut de Nestle, va lansa peste 20 de produse noi in urmatoarele luni, pentru a raspunde nevoilor in crestere de imbunatatire a sanatatii si bunastarii animalelor de companie din tara noastra, a anuntat compania cu ocazia Zilei Internationale a Animalelor.

PURINA® celebreaza Ziua Internationala a Animalelor, o zi dedicata celor peste 340 de milioane de animale de casa din Uniunea Europeana: 127 de milioane de pisici, 104 milioane de caini si aproximativ 115 milioane de alte specii de animale de companie. Potrivit statisticilor, in Romania sunt aproximativ 4,3 milioane de pisici si peste 4 milioane de caini, carora echipa PURINA® le ofera toata pasiunea, oferindu-le vieti mai sanatoase si mai fericite.

  

Portofoliul PURINA® este variat si asigura hrana optima pentru caini si pisici cu marci precum PRO PLAN®, PRO PLAN® Veterinary Diets, Cat & Dog CHOW®, Gourmet®, Felix®, ONE®, Friskies® si Darling®. De peste 125 de ani PURINA® isi foloseste expertiza pentru a oferi produse adaptate nevoilor nutritionale specifice in functie de talie, varsta sau alte particularitati medicale. Gama PRO PLAN® Veterinary Diets (detalii) ajuta la gestionarea afectiunilor medicale, valorificand puterea stiintei si a celor mai recente cercetari in domeniul nutritiei pentru a oferi formule inovatoare, cum este si produsul adresat afectiunilor neurologice la caine, unic in Romania.

PURINA® este un partener de incredere al asociatiilor profesionale si al facultatilor de medicina veterinara din tara, prin sustinerea activitatilor acestora si participarea in cadrul evenimentelor si congreselor stiintifice. Compania este alaturi de specialistii din domeniul veterinar si ofera resurse academice, prezentate in mod interactiv si prin platforma Vet Center® (detalii) care se bazeaza pe expertiza PURINA®  in nutritie si inovatii stiintifice.

PURINA® contribuie si la dezvoltarea si consolidarea comunitatii iubitorilor de animale de companie din Romania. Programul PURINA®  Better Together ofera sprijin si resurse pentru a ajuta detinatorii de animale sa le ofere o nutritie adecvata si sanatoasa, sa promoveze activitatea fizica si incurajeaza adoptarea responsabila a animalelor.

PURINA® vine in intampinarea dorintei familiilor, mai ales a copiilor, de a avea un animal de companie. Astfel, a demarat din 2019  proiectul educational din scoli PURINA® Pet School, cu care a obtinut in Romania Premiul Gold in cadrul Community Index 2020. Peste 30.000 de elevi din ciclul primar si 60.000 membri ai familiilor au beneficiat pana in prezent de informatii si activitati Pet School, menite a promova ingrijirea cu responsabilitate a prietenilor patrupezi. PURINA® sprijina comunitatile si prin donatii de hrana si resurse pentru asociatiile de animale si prin promovarea adoptiilor responsabile.

Legatura dintre animalele de companie si oameni este unica si cunoscand beneficiile la nivel emotional, Nestle Romania a implementat in anul 2022 proiectul Pets at Work, care ofera posibilitatea angajatilor sa isi poata aduce cateii cu ei la birou. PURINA®  incurajeaza orice companie care isi doreste sa adopte acest program si poate pune la dispozitie regulile initiativei (detalii).

Piata locala de hrana pentru animale de companie inregistreaza de cativa ani o crestere constanta de aproximativ 20% pe an, in valoare. Evolutia pietei este datorata si faptului ca iubitorii de animale acorda o importanta din ce in ce mai crescuta unei alimentatii sanatoase si echilibrate pentru prietenii lor patrupezi. PURINA® colaboreaza cu experti in domeniu pentru a oferi produse care asigura un nivel echilibrat de nutrienti, prin beneficii dovedite stiintific. Pisicile si cainii sunt membri importanti ai familiilor noastre, de aceea continuam sa ne implicam activ in proiecte educationale si astfel, cat mai multe familii din Romania sa se bucure de animale de companie sanatoase si fericite. De asemenea, ne vom concentra pe scaderea numarului de ambalaje de unica folosinta cu ambitia ca, pana in 2025, 100% din ambalajele noastre sa fie reciclabile sau reutilizabile”, spune Diana Bejan, Business Executive Officer PURINA® Romania, Bulgaria, Adriatic (South East Market), Nestle.

PURINA® acorda o grija deosebita nutritiei echilibrate, relatiei dintre oameni si animale de companie si, nu in ultimul rand, planetei. PURINA® isi propune ca pana in 2025, 20% din proteinele provenite din cereale si legume sa fie obtinute din surse bazate pe metoda agriculturii regenerative si va ajunge la 50%, pana in 2030. Aceste obiective sunt in spiritul responsabilitatii fata de consumatori si fata de mediul inconjurator si au ca scop imbunatatirea calitatii solului si contribuie la reducerea emisiilor totale de carbon ale companiei.

Afla mai multe despre PURINA® Romania

Despre PURINA®

PURINA® a fost fondata in anul 1894 de catre William H. Danforth si era initial cunoscuta drept Compania Robinson-Danforth. Pasionat si vizionar, Danforth si-a dorit sa gaseasca o solutie prin care sa imbine deopotriva puritatea hranei pentru animale, cu accesibilitatea in folosirea ei. Astfel s-a nascut ”PURINA®”, nume care isi trage originile din sloganul de atunci al companiei: ”Unde puritatea este mai presus de orice” (”Where purity is paramount”). PURINA® a fost pionier in studiile de nutritie. Dupa 30 de ani de la aparitie, PURINA® a deschis primul centru de ingrijire al animalelor de companie. Acesta a fost momentul in care au inceput cercetarile de nutritie pentru perfectionarea produselor. Dupa doi ani de studii, apare pe piata prima hrana completa pentru caini si pisici. Pasiunea pentru animale a pus PURINA® in top in momentul in care a aparut prima mancare pentru caini cu bulete, a carui forma distincta este obtinuta prin presare. In 1958 a aparut prima hrana uscata pentru pisici: Friskies. Cativa ani mai tarziu, PURINA® lanseaza prima gama de hrana semi-umeda pentru pisici: Tendler Vittles. Entuziasmul realizarilor initiale a crescut in 1973 cand a fost lansata prima hrana umeda pentru caini (ambalata in conserva, cu continut pentru o singura servire). Cea dintai in inovatii, PURINA® a scos pe rand, in anii care au urmat, sortimente care contin carne nedeshitratata in bulete de hrana (PRO PLAN®), prima reteta care utilizeaza proteina hidrolizata sau prima hrana pentru pui de caine care contine anticorpi naturali (PRO PLAN® Puppy cu OPTISTART®). Toate aceste realizari au contribuit in pozitionarea PURINA® ca unul dintre cei mai  importanti producatori recunoscuti pentru nivelul de inovatie pe care il aduce in domeniul hranei pentru animale.

Despre Nestle

Grupul Nestle este prezent in Romania din 1995, printre brandurile din portofoliul sau numarandu-se NESCAFE, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. In Romania, Nestle s-a implicat si in initiative ecologice si de responsabilitate sociala. In ultimii 3 ani compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon pana in 2050.

Initiativele globale Nestle:

In 2017, Nestle a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestle for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestle needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Nestle isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestle este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei. 

Nestle for Healthier Kids             

Programul „Nestle for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestle care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos - SETS”, initiat de Fundatia PRAIS.

Nestle needs YOUth

Ambitia Nestle in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestle needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestle for a Waste Free World

Nestle doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestle pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Autori

foto
NESTLE ROMANIA SRL