loader

MasterCard si TIFF, noua ani de parteneriat de Nepretuit

In cel de-al noulea an de parteneriat, MasterCard a pregatit o serie de activitati ce aduc in prim plan experienta oferita de TIFF, powered by MasterCard.

Surprizele pregatite anul acesta incep cu intrebarea „Tu cand te simti un star?” prin care organizatorii doresc sa adune cat mai multe idei inspirate, oferind la schimb posibilitatea de a pasi pe covorul rosu si de a avea o experienta VIP in cadrul festivalului. Mai mult, plata contactless este din nou metoda preferata de plata, ideala pentru spectatorii care doresc mai mult timp pentru a se bucura de filmele si spectacolele pregatite de organizatori.

 

„Anul trecut, am lansat impreuna cu TIFF plata cu carduri MasterCard si Maestro contactless, in premiera pentru un festival din Romania”, a declarat Diana Tanase, Marketing Manager Romania, in cadrul MasterCard. „Succesul de care s-a bucurat noua tehnologie in cadrul publicului festivalului, devenind modalitatea preferata de plata, ne-a dus intr-un mod natural catre comunicarea din acest an: MasterCard Contactless este cardul preferat la TIFF 2015! In plus, anul acesta, vom oferi celui mai inspirat fan al TIFF-ului sansa sa se bucure de o experienta exclusiva in cadrul TIFF, de la tinuta de seara, pana la limuzina si locuri rezervate de Gala de Premiere”, a completat aceasta.

 

Vizitatorii TIFF, care detin un card contactless, MasterCard sau Maestro PayPass, vor putea plati simplu si rapid atat la casele de bilete din cinematografe, cat si in locatiile de evenimente, precum Casa TIFF si Piata Unirii. Pe langa confortul si convenienta adusa de tehnologia contactless, organizatorii impreuna cu MasterCard vor acorda un voucher bilet la fiecare astfel de plata.

 

Dedicat pasionatilor de film, concursul „Fii un star la TIFF!” se desfasoara in perioada 20 - 25 mai, pe paginile de Facebook MasterCard si TIFF, iar pentru a participa, utilizatorii trebuie sa continue intr-un mod original mesajul „Ma simt un star atunci cand...” si sa lase un comentariu la una dintre postarile de pe cele doua conturi de socializare sau sa trimita un e-mail la adresa star@tiff.ro.

 

Astfel, persoanele inscrise au sansa sa castige, prin intermediul concursului, unul dintre cele 10 premii ce constau in portofele contactless sau o experienta VIP la TIFF. Dupa incheierea campaniei, un juriu format din organizatorii TIFF vor alege un TOP 10 al celor mai bune postari, iar castigatorul va fi ales in functie de originalitatea, autenticitatea si emotia transmisa de mesaj.

 

In plus, MasterCard va acorda si anul acesta una dintre cele mai populare distinctii ale festivalului – Premiul Publicului. Devenit unul dintre cele mai asteptate momente TIFF, in anii trecuti, publicul a ales filme precum „Natura moarta” (Uberto Pasolini), „Wadjda” (Haifaa Al-Mansour) sau „Chapiteau Show”, in regia lui Sergei Loban. Ca si la editiile anterioare, la intrarea la fiecare proiectie, spectatorii vor primi un flyer cu invitatia ca, dupa vizionare, sa isi voteze filmul preferat. Castigatorul va fi anuntat in ultima zi de festival.

 

Si anul acesta, traditionalul loc de intalniri, TIFF Lounge revine in Piata Unirii si ofera publicului momentul ideal de a dialoga cu invitatii speciali ai festivalului, pe care ii indragesc si ii admira. Un alt moment MasterCard este petrecerea ce marcheaza deschiderea Zilelor Filmului Romanesc, dedicat actorilor si regizorilor romani, dar si invitatiilor festivalului.

 

Cea de-a XIV-a editie a Festivalului International de Film Transilvania se va desfasura intre 29 mai – 7 iunie, in Cluj-Napoca, si va prezenta in deschidere productia Wild Tales, nominalizata la Oscar pentru Cel mai bun film strain.

Autori

foto
MASTERCARD EUROPE SPRL - REPREZENTANTA