loader

Ideo Ideis VIII e despre tine

Cea de-a opta editie a Festivalului National de Teatru Tanar Ideo Ideis, care va avea loc in perioada 8-16 august, in Alexandria, e despre tine- despre experienta personala a fiecarei persoane care interactioneaza cel putin o data cu Ideo Ideis

Campania de comunicare a fost inspirata de unul dintre participanti ?i il are in prim plan pe Marcel Iure?, pre?edintele onorific al festivalului.

 

“Unul dintre participantii no?tri a spus la un moment dat ca revine constant la Ideo Ideis pentru ca simte ca acest festival e despre el ?i despre toti ceilalti oameni care aleg sa petreaca 10 zile din august in Alexandria. Mesajul lui ne-a inspirat ?i ne-a motivat sa facem, pentru prima data in istoria acestui festival, o campanie de comunicare inhouse, in care noi, echipa de organizare, sa vorbim despre noi, ga?ca Ideo Ideis. O ga?ca din care fac parte participantii, vizitatorii care vin in Alexandria special pentru atelierele de dezvoltare personala, alexandrenii care participa la spectacolele de teatru din cadrul festivalului, oamenii care ne sustin- fie ei sponsori sau parteneri media ?i multi, multi altii.”, a declarat Andreea Bortun, Co-Pre?edinte Ideo Ideis.

 

Conceptul de comunicare a editiei de anul acesta, “E despre tine”, e tradus prin ?apte vizualuri care ii au in prim-plan pe ?apte participanti Ideo Ideis, cate unul reprezentativ pentru fiecare editie a festivalului, un spot de promovare cu Marcel Iure?, unul dintre cei cei mai puternici sustinatori ai Ideo Ideis, un spot radio ?i o activare neconventionala intr-o serie de pub-uri bucure?tene.

 

„Ideo Ideis este un loc care se define?te prin experienta. Fiecare dintre aceste experiente este inteleasa foarte personal ?i trecuta prin filtrele subiective ale fiecaruia din cei peste 200 de adolescenti care ajung in fiecare an la Alexandria. Am incercat sa transpunem acest gand in conceptul grafic al editiei de anul acesta. Una din provocari a fost sa pastram elementul personal ?i ludic ?i, tocmai de aceea, am ales sa transformam literele care compun numele festivalului in module care se construiesc ?i deconstruiesc ?i sa folosim aceste module in vizualurile campaniei”, a adaugat Andreea Bortun.

 

Echipa Ideo Ideis a gandit astfel o campanie de promovare amuzanta si plina de energie, care scoate in evidenta cele mai importante atribute ale acestui festival de teatru tanar: loc al intalnirilor fericite care modeleaza oameni.

 

Cea de-a opta editie a Festivalului National de Teatru Tanar Ideo Ideis va avea loc in perioada 8-16 august, in Alexandria. Programul este disponibil pe http://ideoideis.ro/editiacurenta.

 

Ideo Ideis este un proiect finantat de A.F.C.N, realizat in parteneriat cu Ministerul Tineretului ?i Sportului si sprijinit de Memo Plus ca parte din proiectul „Romani frumosi”. Evenimentul ?i-a gasit prieteni la Volksbank, Rinf, Millefiori, Illy, H&M, TelDrum, Pro Invest, EuroCar, Aurelian Sandulescu ?i SC Brain SRL.

 

Parteneri: Primaria Municipiului Alexandria, Indygen, BOR?UN•OLTEANU, FITS, UNATC, Godot Café-Teatru, Muzeul Judetean Teleorman, Societal, WeAreHere, Conciato, Focus pe Germana, Liceul Pedagogic Mircea Scarlat, Catalactica, Consiliul Judetean Teleorman, Directia Judeteana pentru Sport ?i Tineret Teleorman.

 

Parteneri media: Radio Guerrilla, Adevarul, Dilema Veche, Decat o Revista, Institute, The Magazine, All Hollow, Cariere, LiterNet.ro, thechronicle.ro, Yorick, Teatrul.com, ZiarulMetropolis.ro, Arte&Meserii, sub25, Alexandria TV, Teleormanul.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL