BearingPoint, una dintre cele mai importante firme de consultanta in management si tehnologie, a avut un nou an puternic in 2015. Firma a raportat o cifra de afaceri de 563,3 milioane de euro pentru intregul an, cel mai ridicat nivel de la management buy-out-ul companiei din 2009, si a inregistrat un numar record de contracte noi. Firma de consultanta a avut un an de crestere profitabila si sustenabila, in special in prima parte a anului 2015, tendinta care a continuat si in primul trimestru al anului 2016.
In 2015, BearingPoint si-a reorganizat activitatea si a creat trei piloni sinergici: Consultanta, Solutii si Asocieri. Cele trei unitati colaboreaza pentru stimularea inovatiei, a veniturilor sustenabile si a valorii oferite clientilor. O mare parte a dezvoltarii viitoare se asteapta de la unitatea de business Solutii, care ofera solutii software pentru rezultate rapide. BearingPoint a investit foarte mult in aceasta unitate, axandu-se pe transformare digitala, solutii de reglementare si analitica avansata.
Ca urmare, comenzile au inregistrat o crestere de 44%. Un alt pas important intreprins pentru a oferi si mai multe solutii de tehnologie digitala a constat in achizitionarea Magenta Advisory, cu sediul in Helsinki, cea mai importanta firma independenta de consultanta in management pentru dez voltarea afacerilor digitale din regiunea nordica.
Peter Mockler, care in anul 2015 a fost reales in functia de Managing Partner al BearingPoint pentru a treia oara, declara: „Traim intr-o lume care se schimba rapid si trebuie sa rezolvam problemele clientilor prin solutii noi, concentrandu-ne pe necesitatile specifice lor. Combinarea activitatilor de Consultanta si Solutii, precum si orientarea catre afaceri, ne va ajuta sa ne diferentiem de firmele traditionale de consultanta, software si tehnologie”.
O alta prioritate strategica consta in extinderea BearingPoint la nivel global, prin intermediul aliantelor. Incepand cu 14 tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa in anul 2009, compania si-a extins prezenta in 35 de tari, cu peste 10.000 de specialisti pregatiti sa isi ajute clientii din intreaga lume. In anul 2015, compania a castigat contracte cheie in Orientul Mijlociu, si-a sporit operatiunile in China, a deschis un al treilea sediu in Romania si a construit un Centru comun de Excelenta impreuna cu partenerul sau de alianta ABeam Consulting din Singapore.
„Sunt deosebit de incantat sa anunt ca dezvoltarea noastra dinamica a permis BearingPoint sa numeasca mai multi noi parteneri in companie in anul 2015 decat in orice alt an. In 2016, vom continua sa punem in aplicare strategia noastra si sa mentinem tendinta de crestere pe care am dobandit-o in ultima partea a anului trecut. Ma astept ca noua noastra strategie si investitiile realizate in ultimii ani sa accelereze dezvoltarea noastra in 2016 si sa ne atingem obiectivul ambitios de a inregistra venituri brute de 1 miliard de euro pana in 2020. Vom valorifica prezenta noastra la nivel global si vom continua sa oferim angajatilor nostri toata sustinerea necesara. Cel mai important este sa avem relatii stranse cu clientii nostri si sa fim proactivi in identificarea modului in care ii putem ajuta cel mai bine”, a comentat Peter Mockler.
„In Romania, profitul brut a crescut in 2015 cu aproape 30% fata de 2014. Anul acesta continuam sa investim in cresterea business-ului, una din initiative fiind infiintarea centrului digital de excelenta din Romania, pentru a incuraja inovatia, gandirea antreprenoriala si creativitatea” a spus Christian Gurny, Country Leader BearingPoint Romania.