„Anul trecut a continuat trendul ascendent al cererii de pachete integrate, care contin minute in retea ?i nationale, servicii de date ?i smartphone-uri sau tablete la preturi speciale. Estimam cre?terea consumului de date ?i in acest an, odata cu cea a numarului utilizatorilor de device-uri inteligente”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial EuroGsm.
O tendinta interesanta este cre?terea cererii de pachete cu tablete la preturi preferentiale, alaturi de serviciile de date ?i televiziune, in special in randul parintilor, ace?tia achizitionandu-le pentru a servi drept un mediu-suport in educatia celor mici.
Un nou serviciu disponibil in oferta comerciala EuroGsm, incepand cu iulie 2013, care va inregistra o cre?tere ?i in 2014 va fi cel de televiziune, datorita continutului multumedia oferit pe mai multe tipuri de ecrane, de la TV pana la smartphone sau tableta.
„Referitor la pachetele achizitionate in zonele rurale, sunt preferate in special serviciile de baza de tipul voce sau TV, in timp ce in localitatile urbane predomina cererea pentru abonamente care includ un trafic de date nelimitat, asociate in general cu servicii de voce ?i televiziune mai complexe”, a adaugat Zoltan Halmai.
Romanii sunt dispu?i sa plateasca mai mult pentru pachete integrate
Pe segmentul cartelelor preplatite, reprezentantul EuroGsm a mentionat ca sumele medii de achizitie pentru smartphone-uri si tablete sunt in stagnare, pe fondul unei competitii puternice intre jucatorii din piata. În cazul abonamentelor insa, bugetul difera in functie de pachetul preferat de catre clienti. Datorita diversitatii serviciilor ?i a beneficiilor, clientii pot achizitiona smartphone-uri ?i tablete chiar ?i la 0 euro.
„Pentru perioada urmatoare, estimam o u?oara cre?tere a bugetului mediu de achizitie pentru servicii telecom, bazata pe completarea serviciilor de voce cu optiuni de date ?i televiziune”, a incheiat Zoltan Halmai.