loader
Elena Pap numita Director Regional in cadrul Grupului Up

Elena Pap numita Director Regional in cadrul Grupului Up

Elena Pap, director al Up Romania, a fost numita Director Regional pentru tarile Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia si Grecia

Elena Pap, director al Up Romania, a fost numita Director Regional in cadrul Grupului Up. Director General al Up Romania de 15 ani, Elena Pap va cumula aceasta pozitie cu noua functie de Director Regional pentru tarile Romania, Bulgaria, Moldova, Serbia si Grecia. Astfel, Elena Pap este prima femeie director al unei filiale internationale din cadrul grupului numita in Comitetul Executiv al grupului Up. 

Elena Pap preia atributiile de la predecesorul sau, Julien Anglade, care a primit un nou rol in cadrul Directiei Generale a grupului francez. 

In noua sa functie, Elena Pap va coordona dezvoltarea solutiilor si serviciilor inovatoare ale grupului Up in Europa de Sud-Est si va contribui la orientarea si implementarea proiectului strategic Up.  

Inovatia si tehnologizarea solutiilor noastre de motivare pentru angajati sunt prioritatea grupului Up in Europa de Sud-Est. Companiile noastre client, partenerii comerciali si utilizatorii nostri se pot baza pe noi pentru cresterea retentiei, productivitatii si simplificarii serviciilor. Dincolo de accelerarea cotei de piata a grupului in aceasta regiune pe zona de beneficii, obiectivul meu cheie este de a gasi noi oportunitati de dezvoltare si diversificare pentru portofoliul de servicii al companiei”, a declarat Elena Pap. 

Grupul Up, co-leader mondial pe piata tichetelor valorice, dezvolta sisteme de plati si solutii de gestiune care confera vitalitate companiilor si institutiilor locale si contribuie la bunastarea salariatilor si cetatenilor, oferind totodata libertatea de alegere si utilizare. Up este un grup cooperativist international, a carui independenta garanteaza echilibrul relatiilor de incredere intre parti. Cu o prezenta in 30 de tari si o baza de peste 200.000 de companii client, deservind peste 26 de milioane de beneficiari in intreaga lume, grupul francez a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 532 milioane de Euro. 

Cele mai cunoscute produse ale grupului in Romania sunt tichetul si cardul de masa Up Dejun (noua denumire a celebrului tichet Chèque Déjeuner), tichetul si cardul Up Cadou, voucherul si cardul Up Vacanta.  La acestea se adauga tichetele sociale si pentru cresa, tichetul si cardul Up Cultura, recent lansate, precum si platforma Up Achizitii (solutii pentru achizitii inteligente dedicate companiilor mici si mijlocii – IMM). Up Romania deserveste peste 20.000 de clienti si 750.000 de beneficiari. 

Autori

foto
UP ROMANIA SRL