loader

Despre performanta in business: mituri si realitati

Doina Binig, Vice Presedinte Strategie si Chief Operating Officer, Siveco Romania, speaker la Meet the WOMAN! Bucuresti

DOINA BINIG, Vice Presedinte Strategie si Chief Operating Officer, Siveco Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN! BUCURESTI – marti, 3 decembrie 2013, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel Hotel – si va discuta cu participantele despre performanta in business: mituri si realitati.

 

“Cum se masoara performanta si ce valente are in prezent, vom afla de la dna Doina Binig, care sprijina vizibilitatea femeilor in afaceri si conduce proiectele de optimizare a proceselor companiei Siveco, singura din Romania care a implementat proiecte pe 4 continente oferind solutii IT in diverse domenii de activitate”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.

 

DOINA BINIG

S-a alaturat echipei SIVECO Romania in 2007 si in prezent ocupa pozitia de Vicepresedinte Strategie si Chief Operating Officer. Din aceasta pozitie, doamna Binig coordoneaza activitatile de dezvoltare si optimizare a strategiei companiei si monitorizeaza implementarea acesteia, coordoneaza activitatile liniilor de business si conduce proiectele de optimizare a proceselor companiei. Totodata, este implicata in proiecte europene care vizeaza cresterea importantei si vizibilitatii femeilor in afaceri. SIVECO este singura companie de software din Romania care a implementat proiecte in 27 de tari de pe 4 continente oferind solutii IT pentru domeniile esentiale ale societatii: educatie, sanatate, agricultura, economie, cultura si mediu. Pana in 2007, dna Binig a ocupat pozitii similare in conducerea unor firme importante de IT si consultanta, lideri mondiali in aceste domenii.

 

ACCESUL LA EVENIMENT
COSTUL unui eveniment este de 80 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus). Accesul la eveniment se face doar dupa ce se primeste confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 15% discount din costul taxei de participare.

Detalii si rezervari: inscrieri@femei-in-afaceri.ro

 

BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT

• Promovarea afacerii sau a domeniului in care activati  •Acces la informatii de business

• Contacte, parteneriate de afaceri si viitoare contracte

 

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee ?19:00 – Inceputul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului ?20:20 – Q&A

20:40 – Tombola ?20:45 – Business Networking

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL