loader

Despre cum sa ai succes in online, cu Maik Metzen, speaker la TeCOMM Bucuresti, 7-8 Mai

“Fondatorii magazinelor online ar trebui sa fie experti in domeniul lor, sa aiba foarte multe cunostinte despre produsele lor si despre grupul lor tinta. Ei trebuie ca in mod realist sa evalueze sectorul lor, dar si competitia si sa fie capabili sa identifice potentialul.”

Este sfatul oferit de catre Maik Metzen, speaker in cadrul conferintei de comert online TeCOMM Bucuresti, celor care intentioneaza sa dezvolte o afacere in mediul online. El este Managing Partner AKM3, una dintre cele mai mari companii internationale SEO din Europa, care are sediul in Berlin, cu peste 100 de angajati care muncesc in peste 25 de tari. De asemenea, Maik este si co-fondator al magazinul online de trabucuri Noblego. Aceasta afacere a ajuns ca in ultimii trei ani sa devina unul dintre cele mai mari magazine online in zona vanzarilor de trabucuri din Germania.

 

Maik are peste 9 ani de experienta in marketingul online, in trecut, el a muncit pentru Hitflip, Hitmeister si Spreadshirt (Boston), iar ca speaker are o activitate semnificativa in cadrul unor conferinte internationale si scrie articole de profil.

 

In cadrul TeCOMM Bucuresti, Maik Metzen doreste ca in workshop-ul sustinut sa ofere multe informatii practice despre cum sa pui bazele unui magazin online de succes si va vorbi si despre specificul E-commerce-ului german. “2014 a fost un an foarte puternic pentru Germania, a avut una dintre cele mai mari rate de crestere a comertului online din Europa. in continuare, in Germania in fruntea clasamentului este Amazon. Compania in sine reprezinta aproape un sfert din totalul comertului pe internet si creste de doua sau chiar trei ori mai repede fata de competitori.” sustine Maik Metzen.

 

Acesta atrage atentia si asupra importantei brandului companiei pe care o detineti: “De multe ori selectarea numelui brandului sau al magazinului este subestimata, sunt deja multe greseli facute in aceasta zona. Daca un antreprenor intentioneaza sa se extinda in alte tari, brandul trebuie sa fie promovat si gandit global. De asemenea, din start totul trebuie sa fie inregistrat conform legii, astfel incat mai tarziu sa nu apara probleme cu alte potentiale branduri. Trebuie sa fie siguri ca toate domeniile si profilul pe social media sunt vacante.”

 

Maik Metzen va sustine un workshop in a doua zi de conferinta in cadrul MarkDay (conferinta conexa TeCOMM). Alaturi de Maik, in cadrul MarkDay vor vorbi alti 4 specialisti in marketing digital: Calin Biris (Digital Director & Senior Partner Loopaa), Mugur Patrascu (Owner iLeo), Iulian Padurariu (Managing Partner Marks), Victor Kapra (Consultant independent).

 

TeCOMM va avea loc in capitala in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza. Vor fi doua zile intense in care specialisti in comert online vor veni cu solutii pentru afacerea ta de pe internet. TeCOMM ajunge acum la a sasea editie la nivel national, dupa Cluj si Iasi prin prima editie in Bucuresti.

 

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL