Invitat special al evenimentului este Josephine Green– speaker si vizionar in domeniul marketingului si al consultantei de business. Ea demonstreaza necesitatea reala de a adopta complexitatea in toate formele ei, prin noi modele de organizare, modele culturale si de conducere, si de a distribui creativitatea si capacitatea in intregul sistem.
Editia din acest an a Conferintei Progresiv se bucura si de prezenta a doi speakeri internationali de renume:
Jean-Jacques Vandenheede, Retail insights Director Europe, Nielsen
Dupa 38 de ani in cadrul Nielsen, Jean-Jacques Vandenheedeeste inca pasionat si curios sa descopere noi unghiuri si perspective pentru acest cameleon fascinant numit consumator. El va sustine o prezentare pe tema “A Glimpse into the Future: Innovations in European Markets and Change Drivers”
Tim Eales, Director of Strategic Insight, IRI United Kingdom
Tim Eales, un veteran al cercetarii de piata cu aproape 40 de ani de experienta, este Director of Strategic Insight la IRI Marea Britanie. El este responsabil pentru a tine pasul cu evolutiile din piata FMCG. In cadrul evenimentului el va sustine prezentarea cu tema “From Crisis to Control : Trade Promotion Levels across Europe”
Printre speakerii confirmati se mai numara:
Vlad Ardeleanu,Director Formate de Crestere si Noi Directii de Dezvoltare, Carrefour Romania
Pawel Musial, Director Genera,l Profi
Gerard Chandran, Director General, Mondelez Romania
Alexandru Vlad, Director Executiv, Selgros Cash&Carry Romania
Cristina Lungu, Sales Director Romania & Moldova, Reckitt Benckiser
Mihaela Hoffman, Marketing Manager Beverages, Coca-Cola Hellenic Romania
CRISTINA CRACIUN, Head of Qualitative Research, Ipsos Romania
ROXANA MIU, Strategy & Insights Manager, Danone Romania
Diana Scaunasu, Client Service Manager Consumer Panel Services, GfK Romania
Conferinta Progresiv este primul si cel mai important eveniment B2B dedicat industriei de retail si FMCG din Romania. Evenimentul reuneste anual peste 300 de manageri din retail, distributie, companii furnizoare de bunuri de larg consum si servicii pentru comert si alte sectoare conexe.
Sub indemnul editiei 2014 Rethink Retail, Conferinta Progresiv vine anul acesta cu propriile noutati: o noua identitate vizuala si o aplicatie de networking pentru dispozitive mobile.
Inscrierile au inceput deja si se pot face pe site-ul www.conferintaprogresiv.ro.
Evenimentul este sustinut de :
Parteneri : Fuchs, Sam Mills, FMCG Marketing & Distributie, HL Display si Toyota
Sponsori : Zuzu, Maresi Foodbroker, Haagen Dazs, Agricola, Carrefour, Tabasco, Freixenet, Whiteland BTL Services, Monini, Antinori, Hochland, Vedda si Mercury 360
Branding partner : Seed Consultants
Digital partner : momobi
Solutions partner : AD Production
Parteneri media : Wall-Street, Hotnews, rappel des titres, SMARK, Iqads, doingbusiness.ro, ziare.com si business24.ro .
Organizatorul este revista Progresiv, cea mai importanta publicatie B2B dedicata pietei de retail & FMCG.