loader

Centrul comercial Veranda a ajuns la o rata de ocupare de 70%

Veranda, centrul comercial de proximitate dezvoltat de Prodplast Imobiliare in zona Obor din Bucuresti, a atins o rata de ocupare de 70%.

Proiectul, cu o suprafata inchiriabila totala de aproape 30.000 mp, va fi finalizat in trimestrul 4 al acestui an si va include peste 100 de magazine, un hipermarket, zona de restaurante, parcare si un spatiu verde vast, de peste 15.000 de mp.


”Rata de ocupare de 70% pe care am atins-o cu aproape un an inainte de deschidere ne confirma potentialul Veranda, care vine sa completeze oferta comerciala deja existenta si sa revitalizeze zona Obor. Mai mult, suntem deja in discutii avansate cu alti chiriasi pentru un procent aditional de 10% din totalul suprafatei inchiriabile si ne asteptam ca in urmatoarele luni sa avem toate spatiile ocupate.

Ne dorim ca prin mixul de chiriasi pe care il ofera si modul in care este gandit, Veranda sa devina locul de intalnire pentru locuitorii din proximitate si nu numai, oferind consumatorilor un spatiu modern pentru shopping si pentru petrecerea timpului liber, completand trecutul istoric al zonei Obor”, a declarat Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administratie al firmei Prodplast Imobiliare S.A.


Chiriasii care vor ocupa cele mai extinse suprafete sunt hipermarketului Carrefour (aprox. 10.000 mp) si magazinul H&M (peste 2.000 de mp). Oferta de fashion va fi completata de CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Lora Shoes, Zaza, Piazza Italia si Le Cashmere Heritage. Locuitorii din zona Obor vor mai gasi in centrul comercial si nume precum Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Luxury Avenue, Me2You, shop-ul pentru animale Petmag, libraria Diverta si farmacia Sensiblu.


Printre chiriasii ce vor ocupa spatii in zona de petrecere a timpului liber si cea de restaurante, amplasata la intrarea principala, se numara Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, cofetaria Sweet by Marvio si Maxbet.


La nivel de servicii, in centrul comercial se vor afla magazine Orange, Arsis-Vodafone si IQ BOX - Telekom, o spalatorie Eco Clean, saloanele de infrumusetare Evidence si Salon Pro, tour-operatorul TUI si Silca.


Centrul comercial va fi organizat pe doua etaje, insa structura modulara va permite extinderea in viitor. In prezent a fost finalizata fundatia cladirii si urmeaza realizarea structurii de rezistenta. Investitia totala de care va beneficia proiectului este de 60 de milioane de euro.


Vizitatorii vor putea folosi cele peste 1.000 de locuri de parcare, ce vor descongestiona zona si vor fluidiza traficul.

 

De asemenea, locuitorii din proximitatea mall-ului vor avea la dispozitie un spatiu verde de peste 15.000 mp, care iarna va putea gazdui un patinoar si un targ de sarbatori, iar vara va include terenuri pentru practicarea diferitelor sporturi in aer liber.

 

Veranda este un proiect verde, fiind modern, eficient energetic si construit pe principii sustenabile si cu grija fata de mediu.
Centrul comercial va fi usor accesibil, fiind deservit de 16 linii de transport in comun si de statia de metrou Obor, aflata la mai putin de 400 m distanta.
 

Autori

foto
PROFESSIONAL IMO PARTNERS SA