Evenimentul a propus publicului prezentari in plen, un workshop specializat si intalniri private cu vorbitorii conferintei pe marginea unor subiecte de actualitate, precum si a oportunitatilor si instrumentelor pentru dezvoltarea afacerilor, oferind informatii, solutii si resurse concrete.
Cei peste 170 de participanti care au luat parte la eveniment - in principal antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor financiar, resurse umane, vanzari, IT sau achizitii, au avut ocazia sa descopere in prezentarile sustinute pe parcursul celor doua sesiuni de conferinta, cele mai noi informatii din sfera consultantei fiscale, financiare si legislative, pe de o parte, si a tehnicilor si instrumentelor de dezvoltare personala si profesionala utile in descoperirea potentialului.
Prezentarile in plen au urmarit tematici legate de optimizarea activitatii si noile reglementari fiscale si legislative in 2015 (EY Romania), asigurarea afacerii si managementul riscului (Allianz-Tiriac Asigurari), dar si finanatarea afacerii prin accesarea de fonduri europene (REI Finance Advisors). Formarea profesionala si performanta angajatilor, un subiect de interes pentru orice manager care administreaza o echipa, au fost in centrul prezentarilor sustinute de reprezentantii Equatorial („eficacitatea individuala si eficacitatea organizationala”) si CNIPMMR („modalitati prin care UE si Guvernul Romaniei sprijina formarea profesionala continua pentru angajati).
In cadrul sesiunii de workshop, prezentarile au completat perspectiva 360 de grade, abordand subiecte cu aplicabilitate imediata: gestionarea corecta a software-ului (BSA | The Software Alliance), solutii de comunicatii unificate (LASTING System, Partener Microsoft Romania), optimizarea costurilor prin solutii fixe si mobile (Telekom) sau direct marketing, generare leaduri de vanzari, comunicare si portalurile de business (Kompass Romania).
„Primirea foarte buna si interesul de care s-au bucurat in toate orasele in care am poposit pana acum cu <IMM ReStart
Moderat de jurnalistul Radu Soviani, evenimentul de la Arad s-a bucurat de sustinerea partenerilor: Telekom Romania (Partener Principal), Allianz-Tiriac Asigurari, EY Romania, Alpha Bank, Microsoft Romania, LASTING System, Kompass Romania, Coface Romania, REI Finance Advisors, BSA | The Software Alliance si Equatorial (Parteneri) si de suportul CCIA Arad si CNIPMMR Arad. Partenerii media au fost: Agerpres, Amcor, Arad24.net, AvocatNet.ro, Aradeni.ro, Business24, Calendar Evenimente, Cariere, Kiss FM, Jurnalul de Afaceri, Spatiul Construit, Manager Express, Timisoreni.ro, Transilvania Business, Ziare.com, West TV Regional, Marnov Trading.
Proiectul va continua in 2015 cu evenimente organizate la Sibiu (12 mai 2015), Pitesti (28 mai 2015), Iasi (9 iunie 2015), Targu Mures (17 septembrie 2015), Galati/Braila (15 octombrie 2015) si Oradea (19 noiembrie 2015).