loader

ALUMNI ASE a creat 2.000 de oportunitati pentru studentii economisti!

Asociatia Absolventilor ASE - ALUMNI ASE impreuna cu Centrul de Cariera ASE si Uniunea Studentilor ASE au oferit studentilor si absolventilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti oportunitatea de a aplica pentru aproximativ 2.000 de pozitii in cadrul a 23 de companii, ce au participat la a doua editie a Targului ASE Job & Internship Fair 2014.

Desfasurat in perioada 31 martie 2014 si 3 aprilie 2014 la Bucuresti, Targului ASE Job & Internship Fair, organizat de ALUMNI ASE, a generat un numar total de 1.995 de oportunitati de cariera, locuri de munca si stagii de practica, oferite de cele 23 de companii prezente la eveniment. Practic, prin organizarea ASE Job & Internship Fair, ALUMNI ASE a creat posibilitatea ca studentii si absolventii ASE sa isi gaseasca o pozitie in cadrul urmatoarelor companii: BRD, ACCA, BCR, Deloitte, E&Y, KPMG, LIDL, P&G, PwC, McDonalds, Genpact, Reckiter Benkiser, G2 Travel, HP, Webhelp, Mega Image, Henkel, Orange, Rompetrol, ING, Tradeville, Hellenic Coca-Cola si Banca Nationala a Romaniei, care a fost sustinatorul oficial al evenimentului.

 

Fata de prima editie a ASE Job & Internship Fair, evenimentul din acest an a generat cu 81% mai multe oportunitati de cariera, au participat cu 21% mai multe companii si s-au organizat cu 41% mai multe prezentari", a declarat Bogdan Ursuleanu, Vicepresedintele Alumni ASE, organizator eveniment.

 

In cadrul prezentarilor oferite de firmele participante pe durata targului, studentii au putut discuta in mod direct cu profesionisti din diverse arii de activitate. La editia de anul acesta, la seminariile companiilor, au participat peste 900 de studenti.

 

Cei interesati au avut acces la informatii si prin interfetele de comunicare: Student.ase.ro, care a avut aproximativ 5.200 de vizitatori unici si 28.000 de vizualizari in perioada targului; Jobfair.ase.ro - aproximativ 3.500 de vizitatori unici si 35.000 de vizualizari in perioada targului; Centruldecariera.ase.ro, aproximativ 3.500 de vizitatori unici si 28.000 de vizualizari in perioada targului sau Facebook- 7.300 vizualizari.

 

Editia a doua a Targului ASE Job & Internship Fair a surprins si printr-o serie de inovatii gandite de organizatori in sprijinul studentilor. Printre acestea mentionam crearea Jobwall, peretele" unde s-au afisat toate oportunitatile de cariera din cadrul targului; un serviciu de consiliere in cariera oferit la standul Alumni ASE, de care au beneficiat 46 de studenti si dezbaterea unor proiecte de lege a internship-ului la care au participat reprezentanti ai conducerii ASE Bucuresti, 5 directori de resurse umane si 20 de reprezentanti ai studentilor.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL