In prima zi a evenimentului, 7 mai, reprezentanti ai companiilor Mobilpay, Mastercard, Avon, AnyMedia, Silkweb, Delazero vor vorbi despre „Cele mai importante 8 provocari ale ecommerce-ului”, cat si despre „Optimizarea magazinelor online”. In primul debate, Horia Grozea, Andreea Catu si Gabriel Ghita vor dezbate cateva provocari din comertul online, situatii cu care s-au confruntat si pe care au reusit sa le depaseasca si vor oferi solutii pentru cazuri practice. in plus, participantii la dezbatere vor avea posibilitatea sa lanseze la randul lor provocari, astfel incat speakerii sa le ofere solutii.
Tot in prima zi, speakeri internationali vor prezenta online noile tendinte mondiale in acest domeniu. Unul dintre vorbitorii de calibru international este Martin Newman, CEO Practicology, care va discuta despre cele mai noi tendinte in ecommerce la nivel mondial. Martin Newman este un britanic cu o experienta de peste 25 de ani in multichannel, care calatoreste in jurul lumii pentru a vorbi despre situatia curenta, dar si despre viitorul comertului online.
Ziua 2 a evenimentului, 8 mai, va fi impartita in 3 sali paralele din care: 6 workshopuri pentru specialisti in marketing digital in cadrul MarkDay, si alte 12 workshopuri pentru cei interesati de optimizare, SEO, analytics, conversii, logistica, trademarks, email marketing etc. Printre speakerii internationali care vor sustine workshopuri in ziua a doua se afla Russell Sutton din Marea Britanie. El este managerul ConversionWorks, o academie specializata in website analytics. Rusell va aduce informatii valoroase despre cum pot magazinele online sa isi masoare si sa isi imbunatateasca performanta site-urilor folosind website analytics.
De la Bogdan Colceriu, CEO Frisbo, cofondator in Trilulilu.ro si asociat in Okian.ro, veti afla “Cum modifica solutiile logistice eCommerce-ul”, mai exact el va dezvolta conceptul de e-fulfillment, iar Sergiu Draganus, Co-fondator si CEO GeoRanker si detinator LocalSEOBoard.com, va va invata cum sa creati strategii Local SEO pentru ierarhizarea competitorilor internationali si nationali in Google SERPs, prin definirea locatiilor targetate si a publicului tinta, prin identificarea competitorilor si prin optimizare continua.
Mai multe informatii despre aceasta conferinta de comert online, dar si despre speakerii prezenti, puteti afla de pe site-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro
TeCOMM va avea loc in capitala in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza. Vor fi doua zile intense in care specialisti in comert online vor veni cu solutii pentru afacerea ta de pe internet. Prin prima editie din Bucuresti, TeCOMM ajunge acum in patru orase importante din tara: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi.
TeCOMM is Powered by Mastercard.
Sustinut de MobilPay, Champollion, ProfitShare, Free Wifi, Mediatic, MxHOST, CityLimo, Toyota.
Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.